فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) : امریکا باید در شلمچه و خرمشهر با شهدای ما مذاکره کند

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۱۴
    کد خبر :107969

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: اگر روزی آمریکایی ها بخواهند، با ما مذاکره داشته باشند باید به خرمشهر و شلمچه آمده و با شهدای ما گفتگو کنند.
سردار محمد رضا یزدی در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان سپاه محمد رسول الله(ص) با آرمان های امام(ره) ، طی سخنانی گفت: سپاه امروز با سرلوحه قرار دادن این سخن امام خمینی(س) که فرمودند: «اگر تفکر بسیجی در کشور حاکم شود چشم طمع مستکبران از این کشور دور خواهد شد» در حال توسعه و بست این تفکر است.

وی با بیان اینکه اگر روزی آمریکایی ها بخواهند با ما مذاکره داشته باشند باید بیایند به خرمشهر و شلمچه و با شهدای ما گفتگو کنند اگر آنان کنار آمدند ماهم کنار خواهیم آمد تصریح کرد: بسیجیان با بصیرتی که دارند در پس دستان زیبا و مخملی غربی ها چنگال های آهنین آنان را رصد می کنند و هرگز با آنان کنار نمی آیند.

یزدی ادامه داد: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به کشور وارد نشود گفت: امروز در منطقه شاهد هستیم کشورهایی که رهبری ندارند چگونه در آتش و خون خود می غلطند و برای همین ملت ایران همواره پشت سر رهبر و گوش به فرمان ایشان هستیم و هرگز از خط ولایت فقیه تخطی نخواهیم کرد.

وی به ٢ هزار شبکه ماهواره ای و فضای مجازی که دشمن بر علیه ملت ایران راه اندازی کرده اشاره کرد، گفت: دشمنان نظام اسلامی با انواع ترفندها به دنبال تضعیف فرهنگ و تفکر بسیجی در کشور هستند ولی باید این را بدانند که جوانان این کشور در موقع عمل ضرب شصت دیگری به آنان نشان خواهند داد و تمام برنامه ها و نقشه های مراکز تحقیقاتی آنان را نقش بر آب خواهند نمود.

وی ادامه داد: اگرچه تحریم و فشارها گاهی فضا را غبار آلود می کند ولی باید دشمنان بدانند جوانان کشور به توصیه های امام راحل و دستورات حکیمانه رهبر معظم انقلاب چشم دوخته اند و افتخار همه جوانان بسیجی این کشور از جان گذشتگی و فداکاری در راه نظام، مردم، اسلام و رهبری است و در این راه از هیچ کوششی فرو گذاری نخواهند کرد.

یزدی با بیان اینکه ما امروز وارث عمل و تفکر انقلابی امام خمینی(س) هستیم اظهار داشت: کارکنان سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ با حضور در حرم امام به ایشان می گویند که ما با دوری از دنیا زدگی، خودکامگی و پرداختن به مطامع دنیا به دنبال راه شهدا و ترویج تفکر و عمل انقلابی امام خوبی ها هستیم.

وی گفت: امام با حرکت خود در سال ٤٢ بنیان تفکری را در پایه گذاری کرد که به فراموش سپرده شده بود و آن تفکر اسلام ناب محمدی بود که درون آن انقلاب نهفته بود.

یزدی ادامه: تفکر انقلابی که امام راحل بنیانگذار آن بود چنان در نهاد مسلمانان جهان رسوخ کرد که دشمنان اسلام برای مقابله با آن به هر کاری از جمله جنگ و خون ریزی متوسل شدند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(س) بنیانگذار تفکر انقلابی بود افزود: امام علاوه بر این تفکر، عمل انقلابی را نیز پایه گذاری کرد همچنان که دیدیم ایشان پس از انقلاب تا روزهای پایان عمر مبارکشان هیچگاه از عمل انقلابی فارغ نبودند.

منبع: مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید