۵۵ هزار کامنت برای یک صفحه بسته شده!

    کد خبر :106834

«صفحه یکی از چهره های اینستاگرامی بسته شد و حدود 55 هزار نفر برای آن کامنت گذاشتند. چهره ای که نه بازیگر بود و نه خواننده، فردی که فقط دندان های خود را لمینت کرده بود.»
روزنامه هفت صبح – فرید عطارزاده: «صفحه یکی از چهره های اینستاگرامی بسته شد و حدود 55 هزار نفر برای آن کامنت گذاشتند. چهره ای که نه بازیگر بود و نه خواننده، فردی که فقط دندان های خود را لمینت کرده بود.» شاید در نگاه اول این جمله برای شما عجیب و حتی طنزآمیز باشد اما چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم این ماجرا حقیقت دارد و در زیر پوست جامعه اتفاقات دیگری در جریان است.

روز به روز چهره هایی که اصطلاحا به آنها «شاخ های اینستاگرام» می گویند افزوده می شوند و جالب این که در موجی از شهرت و کسب ثروت قرار می گیرند. آنها هیچ کدام از ویژگی های کلیشه ای ثبت شده در ذهن ما را ندارند اما برای نسل جدید و دهه هفتادی ها و هشتادی ها به یک پدیده تبدیل شده اند؛ پدیده ای که می تواند به راحتی مختصات جامعه شناسی و مردم شناسی بخشی از نوجوانان و جوانان ما (البته ممکن است این عده در اقلیت کمی قرار گرفته باشد) در اختیارمان قرار دهد و بدانیم در دهه های آینده با چه پدیده های اجتماعی و فرهنگی روبرو خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید