برخورد با کاروان های عروسی هنجارشکن در شیروان

    کد خبر :106828

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از افزایش تعداد مراسم عروسی در دهه آخر شهریورماه خبرداد و گفت: با کاروان‌های عروسی هنجارشکن با شدت بیشتری برخورد می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ مسعود وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: با خودروهای کاروان های عروسی که با اقدامات خویش علاوه بر مزاحمت و آلودگی صوتی، موجب سلب آسایش مردم شوند٬ برابر مواد قانونی 184 ،186 و209 رسیدگی به تخلفات رانندگی(آئین نامه) با شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه افزود: اعمال قانون تا مبلغ یک میلیون هشتصد هزار ریال برای خودروهای متخلف در کاروانهای عروسی و انتقال به پارکینگ٬ از جمله مجازات‌های تعیین شده برای این هنجار شکنی است.

فرمانده انتظامی شیروان با بیان این‌که متاسفانه برخی افراد مراسمات عروسی را بعد از پایان در تالارها٬ به باغ‌های خصوصی می‌کشانند، اظهار داشت: مالکین باغ‌هایی که به‌صورت غیرمجاز اقدام به برگزاری مراسمات عروسی بویژه بعد از نیمه شب می‌کنند، بدانند که علاوه بر پلمپ محل با هماهنگی دادستان محترم، مالک باغ و صاحبان عروسی ضمن تشکیل پرونده به دادسرا معرفی می‌شوند.

سرهنگ وحیدی به تحمیل هزینه سنگین برای مراسم عروسی به زوج‌های جوان اشاره کرد و از مردم خواست: با رعایت قوانین و احترام به حقوق همشهریان، موجب سلب آسایش یکدیگر نشوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفات و یا جرائم٬ مراتب را به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس 110 اطلاع دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید