حضور«شکلاتی»در جشنواره فیلم‌های کودک کانادا

    کد خبر :106675

فیلم «شکلاتی» اولین ساخته سهیل موفق به تهیه کنندگی ایرج محمدی در بخش اصلی جشنواره بین المللی فیلم های کودک کانادا به نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک کانادا از تاریخ ٢١ تا ٢٤ سپتامبر ٢٠١٧ (٣٠ شهریور تا ٢ مهر ماه) درشهر تورنتو کانادا برگزار می شود و فیلم سینمایی «شکلاتی» در اولین حضور خارجی خود در بخش اصلی این رویداد حضور می‌یابد.

این فیلم در سی‌اُمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اصفهان که تیرماه برگزار شد نیز حضور داشت و در بخش‌های بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین بازیگر کودک نامزد دریافت جایزه شد و شبنم مقدمی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر را از این دوره جشنواره دریافت کند.

این فیلم قرار است از آذر ماه در گروه سینمایی زندگی اکران عمومی شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی من بچه بودم …بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه ترین مزه دنیاست اما…

در این فیلم شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی ،محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، با ھنرمندی شھره لرستانی و داریوش اسد زاده، بازیگران کودک: محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و ھمراز اکبری به ایفای نقش می پردازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید