مهم ترین محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۴۴
    کد خبر :106513

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته (یکشنبه) در مراسم دانش آموختگی، اعطای درجه و سردوشی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی بیانات بسیار مهمی را ایراد فرمودند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در آستانه هفته دفاع مقدس در مراسم دانش آموختگی، اعطای درجه و سردوشی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی تاکید کردند: هر حرکت غلط در برجام با عکس‌العمل جمهوری‌اسلامی ایران مواجه خواهد شد.
مهم ترین محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:
** سردمداران نظام سلطه به ویژه آمریکا و دنباله روهای آن در ایجاد ناامنی در ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی سابقه دارد.
** با وجود همه اقدامات و حرکات شرارت آمیزی که برای سلب امنیت از کشور در طول 38 سال گذشته انجام شد، اما سازمان‌های مسلح از جمله نیروی انتظامی و جوانان مومن، با کمال رشادت و قدرت ایستادند و از امنیت کشور دفاع کردند.
** در شرایطی که دست‌های آلوده دشمنان، بذر تروریست را در منطقه پاشیده‌اند، تامین امنیت کشور و همچنین مقابله نیروی انتظامی با مفاسد و اشرار بسیار حائز اهمیت است.
** علت ناامنی کنونی در منطقه به دخالت‌های شرارت‌آمیز و شیطنت‌آمیز آمریکا و صهیونیسم برای نفوذ در منطقه و تامین منافع نامشروع خود و تضعیف ملت‌هاست.
** آمریکایی ها و صهیونیست ها یک روز داعش را به‌وجود می‌آورند و هنگامی که با همت مقاومت و جوانان مومن، داعش به نفس‌های آخر خود رسیده است به دنبال راه های خباثت‌آمیز دیگر می‌روند اما به توفیق الهی و به همت جوانان ایران و جوانان مقاومت بار دیگر بینی کارگزاران نظام سلطه به خاک مالیده خواهد شد.
** تنها راه مقابله با نفوذ و طمع‌ورزی قدرت‌های سلطه‌گر به ویژه آمریکا احساس توانایی ملت‌ها و دولت‌های منطقه و بکارگیری آن است.
** آمریکایی ها درباره برجام هر روز از خود یک شرارت و یک شیطنت نشان می دهند که نشانگر صحت فرمایش امام بزرگوار است که آمریکا را شیطان بزرگ می‌خواندند و در حقیقت رژیم ایالات متحده آمریکا، خبیث‌ترینِ شیطان‌ها است.
** بر اساس برآورد کارشناسی و دقیق متخصصان، کشور تا چند سال آینده برای تامین برق خود، نیازمند حداقل 20 هزار مگاوات برق تولیدی از نیروگاه‌های هسته ای است.
** مسئولان کشور به این نتیجه رسیدند که مذاکره کنند و از بخشی از حق خود نیز صرف‌نظر کنند تا تحریم‌ها برداشته شود اما امروز می‌بینیم به ‌رغم همه قرارها و تعهدها و بحث‌های فراوان در مذاکرات، برخورد آمریکا با این مذاکرات و نتیجه آن به طور کامل ظالمانه، قلدرمآبانه و زورگویانه است.
** مسئولان باید به سردمداران فاسدِ رژیم ایالات متحده آمریکا اثبات کنند که به مردم خود متکی هستند و ملت ایران که ملتی مقتدر است به برکت اسلام، زیر بار زور نمی رود و کُرنش نخواهد کرد.
** آمریکایی‌ها بدانند ملت ایران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود خواهد ایستاد و در مسائل مهمِ مربوط به منافع ملی، عقب‌نشینی در قاموس جمهوری اسلامی معنی ندارد و پیش خواهد رفت.
** دشمن بداند اگر زورگویی و قلدرمآبی در نقاط دیگر جهان جواب می‌دهد در جمهوری اسلامی جواب نخواهد داد و این نظام، راست‌قامت و مقتدر ایستاده است.
** مسئولان فاسد، دروغگو و فریبکارِ آمریکا، وقیحانه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را به دروغ‌گویی متهم می‌کنند، در حالی‌که ملت ایران صادقانه حرکت و اقدام کرده و صادقانه نیز این مسیر را تا آخر خواهد پیمود.
** آمریکایی ها دروغگو هستند، دروغگو کسانی هستند که برای هیچ ملتی، سعادت و خوشبختی قائل نیستند و تامین منافع نامشروع خود را به هر قیمتی جایز می‌دانند.
** ملت ایران محکم ایستاده است و هر حرکت غلط نظام سلطه در قضیه برجام با عکس العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.
** در موضوع تصادفات جاده ای باید نیروی انتظامی و دستگاه های دیگر همچون وزارت راه و مراکز صنعتی، سهم خود را در جلوگیری از بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری مشخص کنند و با برطرف کردن نقاط ضعف، وظیفه خود را انجام دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید