آقای بازیگر با موتور خود را به جشن تولدش رساند/عکس

    کد خبر :106015

بیست و هفتمین مراسم “تولد ماه” به مناسبت تولد فرهاد آئیش بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون دیشب در محل موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد.

در این مراسم هنرمندانی چون علی نصیریان، مائده طهماسبی، همایون ارشادی، حمیدرضا نعیمی، شبنم فرشادجو و گوهر خیراندیش حضور داشتند.

از نکات جالب این برنامه حضور فرهاد آئیش با موتورسیکلت شخصی‌اش بود. وی سوار بر موتورش به تنهایی وارد مجموعه موزه شد و سپس در مراسم حاضر شد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی شهرداری تهران اولین فردی بود که روی سن حاضر شد و گفت: فرهاد آئیش آنقدر زلال، بزرگوار و شریف است که نمی‌توان درباره او توصیف دیگری به کار برد. گاهی اوقات حرف زدن و نوشتن از برخی سخت است. نمی‌دانم از چه واژه‌ای برای توصیف فرهاد آئیش استفاده کنم. بیش از بیست سال است که او را می‌شناسم و با او احساس نزدیکی می‌کنم. فرهاد آئیش چند خصلت خوب دارد که یکی از آنها، دل صاف و پاک است.

همایون ارشادی بازیگر مطرح سینما پس از حضور روی سن خطاب به فرهاد آئیش و همسرش گفت: شما دو نفر “رومئو و ژولیت” سینمای ایران هستید. من همکاری‌هایم با شما را هیچ وقت فراموش نمی کنم و افتخار می‌کنم که با شما دوست هستم.

شبنم فرشادجو نیز از جمله کسانی بود که این تولد را تبریک گفت و افزود: خیلی خوشحالم که با فرهاد آئیش کار کرده‌ام و خواهش می‌کنم همیشه در عرصه تئاتر و سینمای ایران بماند. تولدت مبارک عمو فرهاد!

حمیدرضا نعیمی کارگردان تئاتر که سابقه همکاری در پروژه سقراط را با آئیش داشته روی سن آمده و گفت: فرهاد آئیش از زمانی که به ایران آمد، تنها با چند کارگردان کار کرد، آن هم یک بار. ولی من تا به حال دوبار با او کار کرده‌ام و بسیار خوشحال می‌شوم که این همکاری‌ها ادامه داشته ام. فرهاد مرد روزهای سخت است.

علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پس از حضور پشت میکروفون خطاب به آئیش گفت: من ابتدا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بابت این تولدها تشکر می‌کنم. فرهاد آئیش استحقاق این مراسم را دارد. من از آشنایی با فرهاد خوشحال و خوشوقتم. فرهاد آدم خلاقی است و ذهن تصویری و بافنده خوبی دارد. زندگی هنری او بی حاشیه و سالم است و تنها به کارهای خلاق خودش اهمیت می دهد.

فرهاد آئیش در ادامه این مراسم روی صحنه آمد و گفت: من نمی‌توانم خودم را قضاوت کنم و از این توصیفات تعجب می‌کنم. از یکایک هنرمندان تشکر می کنم که درباره من سخنی گفتند. هیچ چیز به اندازه دوست و فامیل برای من ارزش ندارد. هنر را نمی توان از زندگی جدا کرد و هنر یک راه برای شناخت آدمی است. من فقط از طریق کار خودم را می شناسم. کسانی که با من زندگی می کنند را خیلی دوست دارم و موهبت خداوند برای من هستند. من از علی نصیریان تشکر می کنم که دست مرا در زندگی گرفت.

این مراسم با خاموش کردن شمع تولد 65 سالگی آئیش و گپ و گفت با هنرمندان دیگر به پایان رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید