بازیگر محبوب با موسیقی راک روی صحنه کنسرت/عکس

    کد خبر :100736

در پی استقبالی که سال گذشته از کنسرت‌های «راک دِ پن» در تهران و شهرستان‌ها انجام شد، اشکان خطیبی قصد دارد بار دیگر این تجربه موسیقایی و تجسمی را روز شنبه 25 شهریور طی دو سانس در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه ببرد.

اجراهای قلم را بچرخان که از آذر ماه سال گذشته در تئاتر مستقل تهران آغاز و بعد از آن به اجرا در سالن چارسو، شهر شیراز و در نهایت سالن برج آزادی ختم شد، اولین تجربه اشکان خطیبی در این قالب است و حتی در زمینه پرفورمنس هم این کار با تجربه‌هایی که قبلاً در ژانر تئاتر موزیکال و پرفورمنس‌های موسیقایی داشته، تفاوت‌های زیادی دارد.

خطیبی و گروهش در این اجرا، بار دیگر آثار مهم و تأثیرگذار موسیقی راک “نه صرفاً راک، بلکه راک‌اندرول” را اجرا می‌کنند و از موسیقی این سبک در دهه 60 تا اواسط دهه 90 استفاده می‌کنند.

این گروه که قصد دارد زمستان سال جاری، “قلم را بچرخان 2” را روی صحنه ببرد، در کنسرت پیش‌رو هم قطعات گذشته یعنی Miss you و Satisfaction”گروه رولینگ استونز”، Come together “جان لنون”،Break on through “گروه د دورز”،We will rock you “گروه کوبین”،Have a cigar “دیوید گیلمور”، Young lust “دیوید گیلمور”، god’s gonna cut you down “جانی کش”،Jigsaw falling “کریس آیزاک” و Losing my religion “R.E.M” را اجرا می‌کند.

اشکان آبرون “نوازده کیبورد”، آرش سعیدی “نوازنده گیتارباس”، نیما رمضان”نوازنده گیتار الکتریک” و بردیا امیری “نوازده درامز” اعضای گروه “قلم را بچرخان” هستند که نوید ملکی به عنوان نویسنده و گوینده تک گفتارها و همچنین سهیل دانش اشراقى به عنوان طراح دیجیتال پینتینگ در طول اجرا طراحى و ایده‌پردازى می‌کند.

کنسرت “قلم را بچرخان” روز شنبه 25 شهریور، در دو سانس 20 و 22 در سالن تئاتر مستقل تهران و با صدابرداری روزبه خورزنی روی صحنه می‌رود .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید