کارنامه قبولی بیمه معلم در عمل به مسئولیت های اجتماعی

    کد خبر :939425
تجهیز مدارس محرم- بیمه معلم

بیمه معلم به عنوان یکی از شرکت های بیمه خصوصی کشور در طول سه دهه فعالیت در صنعت بیمه کارنامه ماندگاری به ویژه در حوزه عمل به رسالت های اجتماعی از خود به جا گذاشته که مروری بر این کارنامه خالی از لطف نیست؛ شرکت فعال و بزرگی که از سال 1373 فعالیتش را آغاز کرده و اکنون در بسیاری از حوزه های بیمه به عموم مردم کشور خدمات متنوع ارائه می کند.

سطح توانگری یک- بیمه معلم

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم؛ بر اساس اعلام رسمی کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، روابط عمومی بیمه معلم توانسته است رتبه برتر بیمه پاسخگو را از آن خود کند، همچنین این مجموعه با نسبت 124 درصد برای دومین سال متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفته است.

این شرکت بیمه همچنین برای پنجمین سال متوالی در لیست 100 شرکت برتر کشور مستند به رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی قرار گرفته است.

صد شرکت برتر- بیمه معلم

از جمله دستاورد های قابل توجه بیمه معلم در سال های اخیر می توان به پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اشاره کرد که با هدف افزایش رضایت و پاسخگویی سریع به مشتریان انجام شد و در سایه چنین اقداماتی گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده برای سومین بار متوالی از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور و گواهینامه ایزو برای دوازدهمین سال متوالی بابت اموری همانند مدیریت کیفیت، مدیریت رضایتمندی مشتریان و مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان برای این شرکت بیمه ای صادر شد.

از جمله اقدامات تحسین شده بیمه معلم که در سنوات گذشته و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی انجام شده است می توان به پرداخت غرامت ویژه به والدین شهید علی لندی دانش آموز فداکار (خوزستان / ایذه)، احداث مدرسه در دزفول در پی آتش سوزی کانکس در استان خوزستان و اهدا تعداد قابل توجه تبلت به دانش آموزان مناطق محروم کشور در دوران کرونا اشاره کرد.

جالب است بدانید شرکت بیمه معلم همچنین در راستای ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، فعالیت های عام المنفعه ای را در روستاها و مناطق روستایی انجام می دهد که هدف از چنین اقداماتی در محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته موثر عنوان شده است و به همین دلایل به عنوان شرکت قابل تقدیر شناخته شده است.

اهدای تبلت به دانش آموزان محروم- بیمه معلم

بیمه معلم همچنین اقدام به ساخت مدرسه در استان سیستان و بلوچستان کرد و در بسیاری از دیگر مناطق محروم کشور نیز اقدام به تجهیز مدارس به وسایل سرمایشی، زمین ورزشی استاندارد و… کرده است که منظور از این دست اقدامات نیز پیشگیری از آسیب های جسمی به دانش آموزان در مدارس بوده است.

تجهیز مدارسی- زمین ورزشی - بیمه معلم

از دیگر اقدامات ارزشمند این شرکت بیمه ای که با هدف توسعه سلامت اجتماعی و فرهنگی اجرایی شده است می توان به تولید بازی بیمه ای برای گروه سنی 7 تا 12 سال و دریافت تندیس بهترین بازی دیجیتال سال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

شرکت بیمه ای بزرگی که عمل به تعهدات خود در حوزه امور مالی را تنها وظیفه و رسالت خود در قبال مشتریان و عموم افراد جامعه قلمداد نکرده و همانطور که اشاره شد در دیگر حوزه ها به ویژه مسئولیت های اجتماعی نیز پیشگام بوده و کارنامه درخشانی از خود به نمایش گذاشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید