نوروز ۹۹ با تورهای تایلند و مالزی

    کد خبر :685742

با وارد شدن به ماه پایانی سال، جنب و جوش تکاپو برای انجام امور پیش از سال و برنامه‌ریزی برای سال آتی به‌خصوص نوروز ۹۹ در حال انجام شدن است. یکی از مسائلی که برخی خانواده‌ها در نوروز برای خود در نظر دارند، سفر در این تعطیلات بی‌نظیر است. فصل بهار رسیده، دانش‌آموزان و دانش‌جویان در تعطیلی به سر می‌برند و شاغلین هم یا تعطیلند با امکان گرفتن مرخصی برای خود دارند، پس بهترین زمان برای عملی کردن سفر فرا رسیده است. ممکن است این که هنوز دمای هوا به گرمایی که می‌بایست نرسیده باشد، مانع سفر شما شود اما باید دقت کنید که کشورهای جنوب شرق آسیا بهترین موقعیت برای سفر را دارند. آژانس آویسا به عنوان یکی از مجریان تخصصی تورهای جنوب شرق آسیاست، تلاش می‌کند تا شما با شرایط تورهای این مناطق بیشتر آشنا کند.

تور تایلند نوروز 99؛ سواحل رویایی در پایان فصل گردشگری

تور تایلند نوروز 99 شاید از محبوب‌ترین مسیرهای گردشگری در نوروز باشد. بعد از مسیرهای ارزان‌قیمت و نزدیک به ایران مانند ترکیه و گرجستان، در صدر مسیرهای محبوب ایرانیان این کشور بی‌نظیر قرار گرفته است. تایلند از آن دست مسیرهایی‌ست که توانایی راضی نگه‌داشتن بسیاری از مسافران، به‌خصوص جوانان و زوج‌ها و همچنین خانواده‌هایی که کودک به همراه خود دارند را دارد.

 

 

شهرهای گردشگری تایلند متنوع هستند و هر کدام می‌تواند برای قشری از مخاطبان جالب باشد. بانکوک مملو از معابد، آثار تاریخی، مراکز خرید، پارک‌های آبی و همچنین بازارهای سنتی‌ست و این می‌تواند برای بسیاری خانواده‌ها و همچنین علاقمندان به تاریخ و فرهنگ است. در کنار این مسیر اما جزیره‌ها یا شهرهای ساحلی هم می‌تواند توجه اکثریت مسافران این مقصد را به خود جلب کند. پاتایا برای کسانی که به دنبال سفری ارزان یا سفر به صورت مجردی یا با گروه دوستان بسیار مناسب است اما برای کسانی‌که می‌خواهند در محیطی آرام‌تر، خانوادگی‌تر که البته اندکی پرهزینه‌تر است سفر کنند، جزیره‌ی پوکت بدون هیچ شکی آن‌ها را بهتر و بیشتر راضی خواهد کرد. نهایتاً آن که اگر به مکان‌های دنج با طبیعتی رویایی علاقمند هستید سفر به کرابی و ساموئی می‌تواند برای شما جذاب باشد اما قیمت این بسته‌های تور تایلند، تفاوت معناداری با مسیرهای دیگر این کشور دارند.

تورهای نوروزی تایلند با پروازهای ماهان برنامه‌ریزی شده‌اند که مزیت بزرگی را در نوروز همراه خود دارند و آن این که پرواز مستقیم به پوکت در این فصل انجام می‌شود، مسافران تور پوکت یا تور بانکوک پوکت می‌توانند در مسیر رفت و برگشت از امکان سفر مستقیم به ایران بهره‌مند باشند و از خستگی راه یا انتظار در ترمینال‌های فرودگاه راحت شوند. در کنار این پرواز سلام ایر کشور عمان هم به مقصد پوکت برقرار است و مسافران می‌توانند با کم‌ترین دردسر و قیمت مناسب، به این شهر سفر کنند.

حال اگر علاقمند به سفر نوروزی به کشور تایلند شدید، با کارشناسان ما در آژانس آویسا تماس گرفته و بهترین تور نوروز 99 تایلند را خریداری کنید.

تور مالزی نوروز 99؛ حضور در سواحل دنج در بهترین فصل

اگر در سفر نوروزی خود بیشتر به دنبال بازدید از آثار مدرن معماری، جاذبه‌های فرهنگی و مهم‌تر از همه خرید هستید یا ترجیح می‌دهید به جای تایلند، مسیر دیگری در جنوب شرق آسیا را برای سفر برگزینید، مالزی می‌تواند گزینه‌ای استثنایی باشد. اما امکانات مالزی فقط در همین حد نیست و آن‌چه از بیرون دیده می‌شود، فقط بخش کوچکی از توانایی‌های این کشور برای گردشگران است و در زمان حضور در آن می‌توان به آن پی برد.

 

 

در میان شهرهای مالزی که گردشگری هستند، کوالالامپور معروف‌ترین است. جاذبه‌های این شهر بیشتر شامل معماری‌های مدرن، معابد هندو و بودایی و نهایتاً مراکز خرید متنوع و متفاوت است. از مراکز خرید لوکس این شهر پاویلیون و سوریا KLCC است. اما به غیر از جاذبه‌های داخل شهر، بسیاری از گشت‌هایی که در این شهر در جریان تور مالزی برگزار می‌شود، در خارج از شهر با فواصل متفاوتی وجود دارد. معبد باتوکیو در نزدیکی کوالالامپور، ارتفاعات گنتینگ و دهکده فرانسوی‌ها در فاصله‌ای دورتر و حتی دیدن شهرهایی با فاصله‌های چند صد کیلومتری هستند که برای افرادی که تمام طول مدت سفر خود را در کوالالامپور می‌گذرانند، برگزار می‌شود. اما شهرهای جذاب‌تری برای مسافران در مالزی وجود دارد که اتفاقاً در نوروز بهترین آب و هوا را دارند، این دو شهر ساحلی که در شمال مالزی و نزدیکی تایلند قرار دارند، بهشتی برای عاشقان شهرهای ساحلی خواهد بود. پنانگ و لنکاوی این دو جزیره‌ی زیبا در مالزی می‌توانند برای کسانی که علاقمند به سواحل دنج و مهم‌تر از آن خانوادگی هستند، این مقاصد بهترین‌ها در جنوب شرق آسیا هستند. لنکاوی لوکس‌تر، آرام‌تر و طبیعتاً گران‌تر است و پنانگ در کنار آرامش بخش‌های پر جنب و جوش شهری نیز دارد که برای کسانی که می‌خواهند با فرهنگ مردم محلی هم آشنا شوند، مقصد بهتری خواهد بود.

تورهای نوروزی مالزی با پرواز ماهان برگزار می‌شود که از تهران به مقصد کوالالامپور برگزار می‌شود و مسافران تورهای ترکیبی مالزی توسط اتوبوس یا هواپیما وابسته به مقصد منتقل خواهند شد. مدت زمان این تورها معمولاً ۷ شب و ۸ روز طول خواهند کشید و وابسته به مقصد بین مسیرها پخش خواهد شد.

اگر مالزی از انتخاب‌های شما برای نوروز 99 است، بهتر است زودتر تصمیم خود را بگیرید تا امکان رزرو بهترین هتل‌ها برای شما وجود داشته باشد. پس تصمیم خود را نهایی کنید، هتل مناسب خود را انتخاب کنید و با تماس با آژانس آویسا تور مالزی نوروز 99 را رزرو کنید.

 

منبع : ویرلن

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید