راهنمای خرید اتو موی مناسب

    کد خبر :728059

آراستگی  مو یکی از بزرگ ترین دغدغه های دائمی خانم هاست وهمیشه فکر آنها را مشغول می کند. امروزه یکی ازبهترین وسیله ها برای آراستن موها اتو مو است. اما لازم است هنگام خرید اتو مو دقت بالایی داشته باشید.

زیرا اتو مو انواع و سایز های مختلفی دارد که بهتراست متناسب با حجم موها و کارکردی که از آن انتظار دارید اتو مو مورد نظر خود را انتخاب کنید. جهت دریافت اطلاعات کامل برای خرید اتو مو در ادامه همراه ما باشید.

 

 

اتو مو چند سایز دارد؟

_ اتو مو 5/1سانتی که برای صاف کردن موهای خیلی کوتاه یا جلوی موها مناسب است.

_ اتومو  5/2 برای موهای با تار نازک وقسمت های زیر گوش بسیار کاربرد دارد.

_ اتومو 3 سانتی برای موهای متوسط تا شانه با حجم و ضخامت متوسط مناسب است.

_ اتومو 5/3 سانتی مناسب برای موهای خیلی بلند، ضخیم و پرپشت است که بسته به میزان ضخامت مو در این مورد اتو مو 5 سانتی نیز برای خرید وجود دارد.

انواع اتو مو موجود در بازار کدامند؟

برای خرید اتو مو مناسب با کاربرد بالا و عمر طولانی بسیار مهم است که انواع آن را به خوبی بشناسید. ما شما را در مطالب زیر با انواع اتو مو آشنا میکنیم تا در هنگام خرید اتو مو دچار مشکل نشوید.

1_اتو مو سرامیک

بزرگترین خاصیت سرامیک که از ترکیب موادی مثل خاک رس ساخته میشود آن است که هنگام گرم شدن نوعی حرارت مادون قرمز ایجاد میکند که از ساقه های ضخیم مو هم عبور کرده در نتیجه مو را صاف میکند. سرامیک معمولا در کفی اتو مو، جایی که موها برای صاف شدن قرار می گیرند کار میشود که قادر است سوختن ساقه مو را کاهش دهد و سریع تر موها را صاف کند.

2_اتو مو تیتانیومی

این نوع اتومو به دلیل کفی تیتانیومی که دارد زودتر از سرامیک داغ شده وسریعتر موها راصاف میکند. البته اگر خیلی کم از اتو مو استفاده میکنید خرید اتو مو تیتانیومی برای شما لازم نیست. همچنین دقت داشته باشید در مصرف این اتو مو زیاده روی نکنید وآن را برای زمان طولانی روی موها نگه ندارید. زیرا حرارت بالا ممکن است به موها آسیب بزند.

3_اتو مو تورمالین

تورمالین ماده ای پرکاربرد در صنعت آرایشی است که گرما را آرام آرام در خود جای میدهد و به همین علت مدت طولانی تری حرارت را حفظ می کند. اتو مو تورمالین مو را به خوبی فرم داده و آن را براق میکند.

4_اتومو آیونیک

از دیگر پیشنهادات برای خرید اتو مو ، اتو مو آیونیک است. اگرچه این اتومو از بقیه مدل ها گران تر خواهد بود؛ اما اگر موهای خشکی دارید و میخواهید رطوبت را به موهای خود برگردانید برای خرید اتو مو نوع آیونیک را انتخاب کنید.

5_اتومو کراتین

این نوع اتومو به دلیل داشتن کراتین به عنوان یک نرم کننده مو قوی عمل می کند. علت این نرم کنندگی آزادشدن یون در موهاست.

 

نکات مهمی که باید در مورد استفاده از اتو مو بدانید

پس از خرید اتومو مناسب با حجم و جنس موهایتان باید به چند نکته مهم در هنگام استفاده از اتو مو خود توجه داشته باشید.

• از آنجا که اتو مو ممکن است موها را خشک کرده و باعث شکنندگی موها شود بهتر است پیش از استفاده از اتو مو هنگامی که موها هنوز مرطوب است کمی سرم تقویت کننده مو به موها بزنید تا به عنوان یک محافظ از خشکی موهایتان جلوگیری کند.

• توجه داشته باشید که دمای اتو مو شما نباید از 185 درجه سانتیگراد(365 درجه فارنهایت) بیشتر باشد. زیرا ممکن است موها بسوزد، همچنین اگر جنس موهایتان نازک است درجه را از 185 نیز پایین تر بیاورید.

• حتما قبل و بعد از استفاده از اتو مو آن را تمیز کنید تا از آلوده شدن و آسیب دیدن موها جلوگیری کنید. برای تمیز کردن اتو میتوانید کمی الکل روی صفحه آن اسپری کرده سپس بایک پارچه خشک پاک کنید.

• اتو مو به غیر از صاف و لخت کردن موها مصارف دیگری نیز دارد، مثلا میتوان روی موهای بافته شده اتو مو کشید تا مو تاب دار شود؛ یا اتو را طوری بر روی مو بکشید که مو فر شود. پس از حالت دادن به موهایتان اگر میخواهید این حالت را حفظ کند کمی اسپری حالت دهنده روی مو بزنید.

• اگر موهایتان به نسبت صاف است قبل از استفاده از اتومو کمی کرم مو به موهایتان بزنید تا موها با حرارت اتو مو نسوزد. اگر موهای فر دارید یکبار به صورت کلی اتو بکشید سپس لایه های نازک تری بردارید و اتو کنید تا به میزان دلخواه صاف و یکدست شود.

• استفاده بیش از اندازه از اتو مو باعث ریزش مو و فاصله افتادن بین موها خواهد شد، پس در استفاده از انواع اتو مو تعادل را رعایت کنید.

• در مورد موهای رنگ یا مش شده نیز قبل از استفاده اتو مو کمی واکس یا کرم مو بزنید تا از شدت آسیب موها بکاهید؛ زیرا دکلره یا رنگ مو خود به تنهایی مقاومت موها را پایین می آورد.

 

قیمت اتو مو در بازار

قطعاً برای خرید هر محصولی، قیمت یکی از فاکتور های مهم است. قیمت هریک از انواع اتو مو بسته به کارایی و مارک و جنس آن متغییر است، اما می توان گفت قیمت اتو مو خوب در بازار بین ۴۰۰ هزار الی ۶۰۰هزارتومان متغییر است.

 

 آیا می دانید بهترین مارک برای خرید اتو مو چیست؟

آنچه تا کنون گفته شد راهنمایی کلی در رابطه با خرید اتو مو مناسب بود. حال با اطلاعاتی که داده شد یک مارک معتبر برای خرید اتو مو را به شما معرفی میکنیم.

 

 

شرکت فیلیپس یکی از بزرگترین کمپانی ها در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی است که در حوزه های روشنایی، لوازم خانگی و لوازم شخصی نظیر اتو مو فعالیت دارد. این برند معروف و معتبر در ساخت سشوار و اتو مو  بسیار موفق بوده و از آن به عنوان بهترین برند اتو مو یاد می شود. اتو موی فیلیپس با کنترل دما و فناوری تولید یون از خشک شدن مو دربرابر حرارت اتو مو و شکنندگی آن جلوگیری میکند و با سیستم خاموشی خودکار در هنگام حرارت بالا از مصرف بی اندازه برق نیز می کاهد.

اتو موی فیلیپس دارای یک قفل صفحات در انتهای دسته آن است که با قفل شدن صفحه هنگام بسته شدن دو طرف اتو مو، صفحات آسیب نمی بینند. این دستگاه با ولتاژ متغییر بین 110تا240 ولت شرایط استفاده در سفر را نیز برای شما فراهم میکند. همچنین دستگاه دارای سیم 1.8 متری است که به نظر بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین اگر قصد خرید اتو مو را دارید، اتو موی فیلیپس بهترین گزینه برای شما است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید