جزئیات جدید از بزرگترین قرارداد بیمه‌ زندگی و سرمایه‌گذاری صنعت بیمه‌کشور

    کد خبر :936179
بزرگترین قرارداد بیمه‌ زندگی و سرمایه‌گذاری صنعت بیمه‌کشور

بزرگترین قرارداد بیمه زندگی و سرمایه گذاری ناوگان حمل و نقل دریایی کشور توسط بیمه معلم با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، در تداوم تعاملات سازنده فی مابین شرکت بیمه معلم و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، انعقاد قرارداد بیمه عمر و سرمایه گذاری ناوگان کشتیرانی در دستور کار قرار گرفت.

بر این اساس، 7000 نفر از پرسنل خشکی و دریایی ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه معلم درآمدند.

انعقاد این قرارداد که می توان گفت بزرگترین قرار داد بیمه عمر و سرمایه گذاری صنعت بیمه با ناوگان کشتیرانی کشور است، در راستای تعاملات سازنده بیمه معلم و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است.

لازم بذکر است، با توجه به اینکه میانگین سود بیمه معلم در حوزه بیمه عمر در 11 سال گذشته 24 درصد بوده است این امر می تواند رضایت بیمه گذاران این قرارداد بزرگ را فراهم آورد.

این گزارش می افزاید، تمرکز بیمه معلم در این قرارداد بر پوشش بیمه مستمری و بازنشستگی است و این قرارداد به صورت 20ساله صادر می شود.

گفتنی است کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از سهامداران بزرگ شرکت بیمه معلم است و این شرکت طی سال های متمادی خدمات مختلفی مانند بیمه کشتی، بیمه زندگی و غیرزندگی پرسنل کشتیرانی و… را به این مجموعه ارایه کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید