بهترین برند ماء‌الشعیر در دنیا

    کد خبر :745439

ما،‌الشعیر یک نوشیدنی گازدار بدون الکل حلالی است که از عصاره جو تهیه می‌شود. فلسفه‌ی ماء‌الشعیر برمی‌گردد به سال‌ها قبل که لغت‌نامه دهخدا ما‌ء‌الشعیر را نوعی نوشیدنی دارویی می‌دانست و برای بیماران خود تجویز می‌کرد که آبجوی خانگی درست کنند تا درمان شوند.

مدت‌ها گذشت که خواص و ویتامین‌های ماء‌الشعیر شناسایی شد و کارخانه به تولید ماء‌الشعیرهای خوش طعم روی آورد. اما بهترین برند ماءالشعیر دنیا چه خصوصیاتی دارد؟ با خواندن این مقاله می‌توانید راحت بهترین ماء‌الشعیر در دنیا را انتخاب کنید.

این مقاله توسط وبسایت عالیس به نشانی اینترنتی https://alis.ir/ تهیه شده است.

تاریخچه ماء‌الشعیر در دنیا

بشر همیشه به‌دنبال تجربه لذت‌بخش‌ترین‌ها بوده، چه از نظر نوشیدنی، چه از نظر مواد غذایی؛ به همین دلیل اولویت‌های زندگی خود را بر مبنای بهترین‌ها انتخاب می‌کرد. ماء‌الشعیر در دنیا حاکمیت نوشیدنی‌ها را در دست دارد به‌طوری‌که بیشتر مردم دنیا به ‌این باور رسیدند که بدون ماءالشعیر نمی‌توانند به زندگی ادامه دهند.

 خواص بهترین ماء‌الشعیرهای خارجی

ماء‌الشعیر به حفظ ویتامین‌ها و مواد مغذی در بدن کمک می‌کند. هم‌چنین تمام ماء‌الشعیرهای دنیا حاوی کلسیم، آهن، منیزیم، روی، مس، و ویتامین‌های C و  B6 هستند. گروهی از قندها به نام بتا-گلوکان‌ها B-Glucan  در دیواره‌های سلولی جو وجود دارند. به همین دلیل عامل مهمی در پاکسازی سیستم درونی بدن انسان است. از خواص دیگر ماء‌الشعیر این است که عملکرد کلیه‌ها را تنظیم می‌کند.

آیا ماء‌الشعیرهای خارجی الکل دارد؟

معمولا میزان الکل در ماءالشعیرهای خارجی صفر است و تلخی این نوشیدنی به الکل ارتباطی ندارد. دقت کنید که گاز ماء‌الشعیر از نوع دی‌اکسیدکربن و مشابه نوشابه است و می‌تواند میزان جذب کلسیم را پایین آورد. اما با توجه به تأثیرات مثبتی که ماء‌الشعیر  می‌گذارد، همچون: زیاد کردن شیر مادران شیرده و کمک به دفع سنگ‌کلیه دارد، نسبت به نوشابه ارجحیت دارد.

بهترین ماء‌الشعیر دنیا چه خصوصیاتی دارد؟ 

بهترین ماء‌الشعیر دنیا با غلظت مناسب تهیه شده که برای شیرین کردن آن از قندهای طبیعی مانند قند خرما استفاده می‌کنند. از آن‌جا که این ماء‌الشعیرها دارای اسانس خیلی کمی هستند، مزه طبیعی خود و تلخی گیاه رازک در آن‌ها به خوبی دیده می‌شود. هم‌چنین بهترین ماءالشعیر خارجی دارای رنگ طلایی خاصی است و در زمان ریختن ماء‌الشعیر در لیوان نصف آن به حالت کف در می‌آید که این ویژگی نشان‌دهنده کیفیت خوب آن است.

در نهایت می‌توان گفت بهترین ماء‌الشعیر خارجی فاقد اسانس و مواد قندی است. کارخانه‌های سازنده ماء‌الشعیر نیز در تهیه‌ی بهترین ماء‌الشعیر نقش به‌سزایی دارند. در ادامه به طرز تهیه بهترین برند‌های ماء‌الشعیر در دنیا اشاره خواهیم کرد.

 

 

طرز تهیه ماءالشعیر بدون الکل خارجی 

مرسوم‌ترین شیوه تهیه‌ی ماء‌الشعیر در دنیا الکل‌زدایی است که به‌ روش تقطیر الکل آن را جدا می‌کنند و آبجو بدون الکل به‌دست می‌آید. در خارج از کشور ماء‌الشعیر با استفاده از سیستم‌های پیشرفته و آزمایش‌های مخصوص از نظر کیفیت مورد بررسی قرار می‌گیرند و سپس به بازار عرضه می‌شود.
در واقع در کارخانه‌های خارجی ماء‌الشعیر بدون الکل و ماء‌الشعیر الکلی ارائه می‌شوند. اما جالب است بدانید در کشورهای اروپایی ماء‌الشعیرهای بدون الکل طرفدار بیشتری دارند.

 راه شناخت کیفیت بهترین ماء‌الشعیر خارجی

کیفیت ماء‌الشعیر خارجی به میزان خلوص ماء‌الشعیر برمی‌گردد. اگر جو موجود در ماء‌الشعیر بیشتر باشد و برای تهیه‌ی آن گیاه رازک به‌کار رفته باشد. همچنین اگر اسانس و قند آن کم باشد، محصول ضرر خیلی کمتری دارد و در واقع بهترین ماء‌الشعیر خارجی از لحاظ کیفیت محسوب می‌شود.

در ادامه به شما پیشنهاد می‌شود که مقاله‌ی همه‌چی درباره ماء‌الشعیر را بخوانید.

بهترین برندهای ماء‌الشعیر در جهان

بر اساس استانداردهای اروپا و آمریکا، آبجویی که کمتر از 0.5 درصد الکل داشته باشد، ماء‌الشعیر بدون الکل است که بر روی بطری آن از نشانه‌هایی مثلAlcoholic  و  Alcohol-free  استفاده می‌شود. ماء‌الشعیرهای خارجی هم از این قاعده پیروی می‌کنند. در ادامه بهترین برندهای ماء‌الشعیر در دنیا را معرفی می‌کنیم:

1 – باواریا Bavaria

قدیمی‌ترین ماء‌الشعیر وارداتی هلندی است! زمان زیادی را برای تهیه‌ی محصول خود صرف می‌کند. علاوه بر این‌ حساسیتی که برای ارائه‌ی کیفیت خوب آن به‌خرج می‌دهد، نشان‌دهنده اهمیت دادن به مشتریان و طرفداران است.

طعم‌های متفاوت این ماء‌الشعیر همانند: گندم، لیمو، و غیره، طرفداران را به‌نوعی فریب می‌دهد که انتخاب یکی از این طعم‌ها سخت است.

این ماء‌الشعیر در لیوان رنگ طلایی کمی پررنگ است و تلخی آن برای کسانی که همیشه ماءالشعیر می‌نوشند، مناسب است و مشکلی پیش نخواهد آورد.

2 –  ماءالشعیر Jever Fun

یک ماء‌الشعیر فوق‌العاده تلخ خارجی است که هرکسی نمی‌تواند نوشیدن آن را تحمل کند و از آن لذت ببرد. زمانی‌که شما یک بطری Jever را باز می‌کنید. بوی تلخ ماءالشعیر به مشام‌تان خواهد رسید. این ماءالشعیر رنگ طلایی روشنی دارد و شدیدا کف می‌کند. بر اساس استاندارد ساخت ماء‌الشعیر آلمان، شما تنها با نوشیدن یک لیوان ماء‌الشعیر، انرژی به بدنتان بازمی‌گردد. در حقیقت این کارخانه‌ از بهترین‌های ماء‌الشعیر در جهان است.

3 – ماء الشعیرهای ساخت ترکیه مانند Tuborg و Birell

Tuborg  و  Birell ساخت کارخانه ی Turk Tuborg هستند و ماءالشعیر Efes  از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مارک ماءالشعیر در ترکیه است. ماءالشعیرهای ساخت توبورگ طعمی کاملا لایت دارند. بو و طعم مالت در آن‌ها کاملا مشخص است، این طعم بی‌شباهت به طعم دلسترهای ایرانی نیست، اما ماء‌الشعیر Efes یک مقدار سنگین‌تر از سایر هستند. البته در مقابل، ماءالشعیرهایی مثل Jever یا Bavaria  کاملا لایت محسوب می‌شوند و اکنون جزو بهترین برندهای تولید ماء‌الشعیر در دنیاست که طرفداران زیادی دارد.

 

در پایان می‌توان گفت بهترین ماء‌الشعیرهای دنیا کیفیت و طعم‌های متفاوت دارد که مردم با توجه به سلیقه‌ی خود انواع متفاوت ماء‌الشعیر را تجربه می‌کنند و سپس تصمیم می‌گیرند که همیشه کدام برند و کدام طعم را انتخاب کنند. پیشنهاد ما به شما نوشیدن ماء‌الشعیرهای کلاسیک، بدون اسانس و ساده است که تقریبا با سلیقه‌های متفاوت هم‌خوانی دارد و از طرفی خواص مهمی به‌دنبال دارد که مهم‌ترین آن کنترل فعالیت‌های بدن است.

منبع: وبسایت نوشیدنی های عالیس

مشهد، بلوار احمدآباد، بلوار طالقانی، نبش طالقانی 2، پلاک 10 تلفن مرکــزی : 05138451386

کارخانجات تولیدی «عالیس»، یک مجموعه‌ی کاملا خصوصی و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در سطح کشور است که اهداف و سیاست‌های خود را در راستای جهانی شدن و به‌منظور دستيابي به سطح کیفیت جهاني، تامین رضایت کامل ذي‌نفعان و كاهش آلودگي‌هاي زيست‌محيطي و خطرات شغلي، در زمینی به مساحت 10 هکتار با زيربنايی معادل 45000 مترمربع واقع در شهرک صنعتی چناران دنبال می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید