۸ کشته و ۱۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای جاده اهواز _خرمشهر

    کد خبر :873490
۸ کشته و ۱۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای

بر اساس اعلام مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریتی حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز صبح امروز تصادف زنجیره‌ای بین خاور، رانا، پژو، پراید و کامیون در جاده قدیم اهواز- خرمشهر 10 کشته و پنج مصدوم بر جا گذاشت.

این حادثه با یکی از خودروها که سرویس ایاب و ذهاب کارگران یک شرکت اتفاق افتاد. اجساد و مصدومان با ۱۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستانهای اهواز و خرمشهر منتقل شدند.

این حادثه ساعت 07:15 صبح امروز در 40 کیلومتری مسیر اهواز به خرمشهر در جاده قدیم بین پنج دستگاه خودرو به صورت زنجیره ای رخ داد که علت آن برخورد خوروی کامیون ایسوزو به پهلوی مینی بوس بوده است.

رئیس پلیس راه خوزستان هم درباره جزئیات این حادثه گفت: این حادثه بر اثر برخورد کامیون حامل احشام با مینی بوس سرویس کارگران به وقوع پیوسته و سپس ۳ دستگاه خودرو سواری نیز با آن‌ها برخورد می‌کنند.

عادل مردانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تصادف در محور اهواز خرمشهر در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: آمار فعلی مصدمان این حادثه تا کنون ۱۳ نفر است.

وی ادامه داد: فوتی‌ها و مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های بقایی و کرمی اهواز و ولیعصر خرمشهر منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان هم در خصوص این تصادف گفت: چهار تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند

علی پهلوان افزود: با توجه به شدت حادثه متاسفانه تاکنون ۱۰ نفر از سرنشینان مینی بوس و راننده ایسوزو فوت کرده اند و ۵ نفر نیز مصدوم شده اند.

علی پهلوان در پایان تأکید کرد: عملیات امدادرسانی به مصدومین کماکان با همکاری سایر عوامل امدادی ادامه دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید