۷۰ درصد دانش آموزان به شبکه شاد دسترسی دارند

    کد خبر :843729

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۷۰ درصد دانش آموزان به شبکه شاد دسترسی دارند، گفت: شبکه شاد امسال هم به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد و نسخه جدید آن ۲۷ شهریور رونمایی می‌شود.

به گزارش تسنیم، علیرضا کاظمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: آموزش و پرورش در آینده نیازهای سایر دستگاه‌ها را تامین می‌کند و به همین دلیل باید مورد توجه تمام دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد.

وی افزود: با تامین سه ریل صدا و سیما، شبکه شاد و آموزش حضوری، تلاش می‌کنیم دانش آموزان از تحصیل باز نمانند‌، در حال حاضر 98 درصد کشور تحت پوشش صدا و سیما قرار دارند و حدود 70 درصد دانش آموزان به شبکه شاد دسترسی دارند.

وی ادامه داد: شبکه شاد امسال هم به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد و نسخه جدید شبکه شاد 27 شهریور رونمایی می‌شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت این حوزه در گلستان گفت: حوزه آموزشی استان نیا منو وضعیتی دقیق است و شاخص‌های آن باید با نگاه راهبردی در شورای آموزش و پرورش استان پیگیری شود.

کاظمی افزود: ایجاد هنرستان دریایی در گمیشان با جدیت پیگیری می‌شود، همچنین ایجاد هنرستان کشاورزی در گرگان و کانون فرهنگی و هنری در آق‌قلا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید