۳ ویزای پرطرفدار کانادا

    کد خبر :877632

در میان روش های مهاجرتی متنوعی که افراد برای مهاجرت به کشور کانادا و دریافت اقامت دائم در پیش می گیرند، 3 روش مهاجرتی بسیار پرطرفدار است: مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی کانادا، ویزای استارتاپ کانادا و ویزای سرمایه گذاری کانادا

در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی شرایط هر یک از این ویزاها بپردازیم.

راهنمای اخذ ویزای تحصیلی کانادا

شما هم به دنبال اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستید؟ می دانید که جهت مهاجرت به کشور کانادا، از چه راه هایی می توان اقدام کرد؟ امروزه بسیاری از دانشجویان به دنبال مهاجرت تحصیلی به کانادا هستند تا بتوانند اقامت موقت این کشور را، به دست آورند. لازم به یادآوری می باشد که ویزای تحصیلی کانادا، از محبوب ترین انواع ویزاهای کشور کانادا محسوب می شود که جهت اخذ آن، بایستی حداقل معدل مدنظر دانشگاه های کانادا را، داشته باشید.

کشور کانادا با داشتن بهترین دانشگاه ها و موسسه های آموزشی، توانسته است توجه هزاران دانش آموخته را از سراسر جهان به سوی مراکز آموزشی خود، جذب نماید. جهت دریافت ویزای تحصیلی کانادا، می توانید یک سری از اصلی ترین مدارک را تهیه نموده و آنها را تحویل سفارت خانه کشور کانادا دهید. مهمترین اسناد مورد نیاز جهت تحصیل در کانادا، عبارتند از:

♦ اخذ دعوتنامه معتبر از دانشگاه های معتبر کانادا

♦ داشتن پاسپورت معتبر

♦ داشتن گواهی پزشکی

♦ داشتن مدرک زبان معتبر

♦ تمکن مالی کافی

♦ ترجمه ریزنمرات

♦ ارائه رسید مربوط به هزینه های صدور ویزای تحصیلی کشور کانادا

اگرچه کشور کانادا با فراهم آوردن فرصت های زندگی و پیشرفت عادلانه و برابر برای افراد و نیز بهره مندی از برترین و به روز ترین مراکز علم و دانش دنیا، شرایط ایده آلی را در مقایسه با کشورهای دیگر دارد. اما برای رسیدن به این شرایط ایده آل به ویژه دریافت ویزای تحصیلی کانادا، باید فرد متقاضی قبل از هرچیز متناسب با مقطع تحصیلی خود مدرک زبان انگلیسی را به دانشگاه مورد نظر ارائه کند. همچنین فرد متقاضی باید از یک دانشگاه، کالج یا مرکز آموزشی معتبر بتواند پذیرش خود را دریافت کند.

شما می توانید با مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، به راحتی اقامت موقت کشور کانادا را به دست آورده و از امکانات رفاهی بی نظیری برخوردار باشید. دانشجویانی که فرصت ادامه تحصیل در کانادا را به دست می آورند، می توانند در مشاغل نیمه وقت دانشجویی استخدام شوند و درآمد خوبی را نیز کسب نمایند. همچنین دانشجویانی که موفق به مهاجرت تحصیلی به کانادا شده اند، تجربیات زیادی را در طول اقامت شان، در کشور کانادا به دست آورده اند. شما نیز برای ادامه تحصیل در یکی از معتبرترین و معروفترین دانشگاه های دنیا، چنین شانس و فرصت کم نظیر را، از دست ندهید.

توضیحاتی در خصوص نحوه ی اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

ویزای سرمایه گذاری کشور کانادا نیز از پرطرفدارترین انواع ویزاهای کشور یاد شده می باشد. در سال های اخیر بسیاری از سرمایه گذاران کشورمان، بنا به دلایل متعددی مهاجرت به کشور کانادا را، در برنامه ریزی های آینده ی خود قرار داده اند تا بتوانند در صنایع مختلف کشور کانادا سرمایه گذاری کرده و سود کلانی را نیز به دست آورند.

البته شرایط سرمایه گذاری در کانادا، کمی پیچیده تر از سایر روشه های ذکر شده می باشد. به همین دلیل توصیه می شود که با دقت بیشتری اقدامات مربوط به دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا را، طی کنید. شما بایستی بودجه و قدرت مالی کافی را، جهت مهاجرت تان داشته باشید. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در این کشور، می تواند مزایای زیادی را برای متقاضیان به دنبال داشته باشد. مهمترین مزایای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، عبارتند از:

♦ اخذ اقامت دائم کشور کانادا

♦ امکان ارسال دعوتنامه به نزدیکان و خویشاوندان

♦ فرصت سرمایه گذاری در پرسودترین و معروف ترین پروژه های کانادایی

♦ داشتن زندگی مرفه

♦ امکان دریافت وام های کم سود از بانک های دولتی کانادا

♦ فرصت مشارکت کاری با شرکت های معروف کانادایی

♦ آشنایی با فرهنگ جدید

♦ تقویت زبان انگلیسی

♦ فرصت ایجاد یک کسب و کار جدید

اگر قصد اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه های سرمایه گذاری در کانادا یا برنامه استارت آپ کانادا را دارید، موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ مشاور مناسبی جهت مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و انجام امور دریافت انواع ویزای کانادا می باشد. هم اکنون می توانید تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان حرفه ای و باسابقه جهت دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا بهره‌مند شوید و یا با تکمیل فرم ارزیابی مهاجرت در وبسایت، منتظر تماس کارشناسان و ارائه مشاوره مهاجرتی بمانید.

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا

شما می توانید با اخذ ویزای استارتاپ کانادا، مهاجرت سریع و آسانی را به کشور یاد شده داشته باشید. سرمایه گذاران کانادایی، از ایده ها و پروژه های نوین استقبال می کنند و شما می توانید با ارائه طرح فوق العاده، توجه برخی از سرمایه گذاران کانادایی را به سوی طرح خود جذب کنید. چنانچه دعوتنامه ای را از سوی شرکت ها یا سرمایه گذاران کانادایی دریافت نمایید، می توانید در کوتاه ترین مدت، ویزای استارتاپ کانادا را اخذ کنید و مهاجرت تان را شکل دهید. به جرات می توان گفت ویزای استارت آپ کانادا، از محبوب ترین ویزاهای کشور کانادا محسوب می شود و بسیاری از نخبه ها و مخترعان جوان کشورمان، به دلیل عدم حمایت دولت و ناتوان ماندن در جذب سرمایه گذاران مناسب، به دنبال دریافت ویزای استارتاپ کانادا هستند.

ویزای استارتاپ کانادا نسبت به روش های کاری و تحصیلی روش پرهزینه تری است، اما به دلیل داشتن مزایای بیشماری مانند دریافت اقامت دائم برای کل خانواده، پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید با کمترین ریسک به همراه خانواده مهاجرت کنید و از همان ابتدای ورود اقامت دائم دریافت کنید، روش استارت آپ کانادا را انتخاب کنید.

همچنین از مهمترین شرایط دریافت ویزای یاد شده، می توان به عدم داشتن سوء پیشینه اشاره کرد. افرادی که قصد دریافت ویزای استارتاپ کانادا را در سر دارند، می توانند هم اکنون به سایت رسمی موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ (https://atlantic724.com/) مراجعه نموده و جامع ترین اطلاعات را، در خصوص نحوه ی دریافت ویزای یاد شده، به دست آورند.

 

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید