۱۰ واحد تجاری یک پاساژ در آتش سوخت

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۵۲
    کد خبر :872818
۱۰ واحد تجاری یک پاساژ در آتش سوخت

مسئول آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری نور گفت: صبح امروز چهارشنبه ۱۰ واحد تجاری در پاساژی در این شهر در آتش سوخت.

محرم مطهری اظهار کرد: آتش سوزی ساعت ۵ و ۳۵ دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵ در شهر نور اعلام شد و آتش نشانان بلافاصله در صحنه حضور یافتند.

وی با اعلام این که آتش‌سوزی پس از یک ساعت و نیم مهار شد، گفت: در جریان آن ۶ واحد تجاری به صورت کامل تخریب شد و میزان خسارت به چهار واحد دیگر هم ۵۰ درصد برآورد شده است.

مطهری افزود: تا ساعت ۱۱ امروز لکه گیری محل آتش سوزی ادامه داشت و در حال حاضر هم علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

وی با اعلام این که مقادیر زیادی از اجناس واحدهای تجاری که فرش فروشی، لحاف دوزی، پتو و قصابی بود در آتش سوخت، ادامه داد: با توجه به حجم آتش برای خاموش کردن این آتش سوزی، هفت ایستگاه با خودرو آتش نشان از ۲ ایستگاه شهر نور، شهرهای ایزدشهر، رویان، چمستان، نوشهر و محمودآباد مازندران به محل حادثه اعزام شدند.

مطهری از آسیب دیدن دو آتش نشان و سوختگی از ناحیه دست و پا و تنفس گازهای سمی در عملیات مهار آتش در این پاساژ خبر داد و گفت : در این حادثه به مردم آسیبی وارد نشد.

وی با اشاره به این که واحدهای آسیب دیده در طبقه همکف پاساژ واقع شده بودند افزود : ولی به دلیل حجم آتش و ترک خوردگی کف طبقه دوم احتمال ریزش ساختمان دور از انتظار نیست که هم اکنون مهندسان در حال بررسی برای اجرای تدابیر لازم برای استحکام این ساختمان هستند.

شهرستان نور با ۱۲۱ هزار نفر جمعیت در غرب مازندران قرار دارد.

ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید