یوونتوس رابیو را به هیچ وجه به آرسنال نمی‌دهد

    کد خبر :666988

دیروز رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند آرسنال به دنبال خرید آدرین رابیو بازیکن یوونتوس اما امروز رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند یوونتوس در پاسخ به این شایعات گفته رابیو را به آرسنال واگذار نخواهد کرد.

 

رسانه‌های انگلیسی دیروز مدعی شدند میکل آرتتا سرمربی جدید آرسنال برای بازسازی تیمش در ماه ژانویه نگاه خود را به آدرین رابیو بازیکن فرانسوی یوونتوس معطوف کرده و چون سبک بازی او را می‌پسندد آماده است که برای خرید او دست به اقدام بزند.

 

ولی حالا رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند یوونتوس اعلام کرده هر نوع تلاش آرسنال برای نزدیک شدن به رابیو را وتو کرده و اجازه انتقال او به این باشگاه انگلیسی را نخواهد داد. این در حالی است که رابیو از شرایط خود در یوونتوس راضی نیست و در فصل جاری تنها پنج بار به عنوان بازیکن فیکس برای بیانکونری در سری آ بازی کرده است.

 

به گزارش ورزش سه،رابیو تابستان گذشته از پاری سن ژرمن راهی یوونتوس شده و نارضایتی خود را از کم بازی کردنش در این تیم علنی کرده است. اما ایتالیایی‌ها می‌گویند یوونتوس به هیچ وجه قصد ندارد رابیو را در ماه ژانویه به آرسنال یا به هیچ تیم دیگری واگذار کند. بر اساس این گزارش یوونتوس حتی حاضر نیست درباره انتقال قرضی رابیو که یکی از گزینه‌های احتمالی آرسنال بوده، با این باشگاه مذاکره کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید