گوگل مپ به روز رسانی شد

    کد خبر :251483

39 زبان جدید به نقشه محبوب گوگل اضافه شد، زبان هایی که بر اساس گفته وبلاگ این شرکت بالغ بر 1.25 میلیارد نفر را پوشش خواهند داد .

به گزارش بازتاب به نقل از ورج، در حال حاضر 39 زبان جدید در دسترس کاربران گوگل مپ است. این شرکت امروز در یک پست وبلاگی اعلام کرد. این زبانها شامل ؛ آفریکانس، دانمارکی، فیلیپینی، عبری، ایسلندی، مغولی، صربستانی، اسلواکی، سواحیلی، ترکی و ویتنامی و فارسی است . زبان هایی مهم که حدود 1.25 میلیارد نفر در دنیا با آن ها صحبت می کنند.

به یاد داشته باشید که در مجموع 6909 زبان زنده ثبت شده در جهان وجود دارد. بسیاری از زبان هایی که گوگل امروز به نقشه خود افزوده توسط جمعیت هایی بزرگ صحبت می شوند. به ویژه، سواحیلی که دارای 8 درصد قاره آفریقا است.

افزوده شدن زبان جدید به نقشه محدود به نسخه خاصی نمی شود و کاربران نسخه های تلفن همراه و دسکتاپ گوگل مپ در سیستم عامل های iOS، اندروید ، مک و ویندوز قادر به استفاده از آن خواهند بود .

نخستین بار نقشه های گوگل در سال 2004 با زبان انگلیسی متولد شد و به تدریج در طول زمان، دسترسی به زبان های مختلف را افزایش داد.این روزها نقشه های گوگل جزو محبوب ترین نقشه ها در سراسر جهان محسوب می شود .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید