گوشی Galaxy A13 5G سامسونگ اقتصادی و کارآمد

    کد خبر :866650

شرکت سامسونگ دقایقی پیش در سکوت خبری گوشی جدید Galaxy A13 5G را به صورت رسمی معرفی کرد. با توجه به ظاهر و مشخصات می‎توان این گوشی را بسیار شبیه به Galaxy A32 دانست که البته در برخی مشخصات فنی و ظاهری با آن متفاوت است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_سامسونگ در رقابت سنگین با دیگر شرکت‎های چینی، در حال گسترش طیف محصولات ارزان قیمت 5G خود است. این شرکت تا به امروز انبوهی از محصولات 5G را در رنج‎های قیمتی متنوع تولید کرده که با توجه به مشخصات و قیمت Galaxy A13 5G باید آن را گل سرسبد گوشی‎های اقتصادی نسل پنجم شرکت بدانیم.

گوشی گلکسی A13 5G محصولی با مشخصات جالب توجه است. این گوشی از یک نمایشگر LCD به اندازه 6.5 اینچی استفاده می‎کند که رزولوشن 1600 در 720 پیکسلی داشته و نرخ بروزرسانی تصویر 90 هرتزی را در اختیار کاربر می‎گذارد.

شاید جذاب‎ترین بخش در مورد این گوشی دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی آن باشد که با دو سنسور ماکرو و عمق میدان 2 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجموعه دوربین‎های دستگاه را شکل می‎‌دهند.

سامسونگ همچنین در بخش سخت‎افزار نیز تراشه پردازشی Dimensity 700 را با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه کرده که با استفاده از شکاف میکرو اس دی قابل افزایش است. سامسونگ همچنین ارتباط NFC را نیز برای پرداخت‎های الکترونیک Samsung Pay در این گوشی قرار داده که با توجه به منطقه عرضه دستگاه، ممکن است تغییراتی در آن ایجاد شود.

اما در خصوص ارتباطات، سامسونگ این گوشی را به قابلیت برقراری ارتباط در شبکه‎‌های 5G نوع sub-6GHz میسر کرده و همراه با آن وای فای دو بانده، بلوتوث نسخه 5.1، درگاه USB-C و جک استاندارد هدفون 3.5 میلی‎متری را نیز در اختیار کاربر قرار می‎دهد.

یک باتری 500 میلی‎آمپر ساعتی، شارژر سریع 15 وات به همراه سنسور اثر انگشت نصب شده در بخش جانبی دستگاه و اسپیکر مونو، از دیگر مشخصاتی دستگاهی است که با اندروید 11 و رابط کاربری One UI (بدون اشاره به نسخه آن) عرضه می‎شود.

همانطور که در ابتدای مطلب عنوان شد این دستگاه ارزان‎ترین گوشی 5G سامسونگ است که برای عرضه در آمریکا قیمت نسخه آنلاک شده آن 249.99 دلار در نظر گرفته شده است. البته سامسونگ Galaxy A13 5G را به صورت قراردادی با همکاری اپراتورهای بزرگ آمریکا نیز عرضه خواهد کرد که زمان شروع طرح‎ها در هر اپراتور متفاوت خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید