گوشی Doogee S98 Pro جان سخت و با ویژگی خاص

    کد خبر :903293

برند Doogee یکی از مشهورترین‌ها در ساخت گوشی‌های جان سخت و ضد آب به شمار می‌آید. این شرکت که پیش از این S98 را معرفی کرده بود، حال ارائه گوشی Doogee S98 Pro را در برنامه دارد.

بازتابDoogee قصد دارد علاوه بر S98، دو گوشی دیگر را نیز تحت عنوان S98 Pro و S98 Ultra به این سری اضافه کند. حال اولین تصاویر و مشخصات گوشی Doogee S98 Pro منتشر شده است.

S98 Pro یک گوشی هوشمند جان سخت است که در طراحی ماژول دوربین آن از سر آدم فضایی‌ها الهام گرفته شده است. کیس محافظی که همراه با این گوشی به فروش می‌رسد نیز به همین شکل ساخته شده است. برای ثبت تصاویر با گوشی Doogee S98 Pro از یک دوربین اصلی با حسگر 48 مگاپیکسلی Sony IMX582 در کنار دوربین دید در شب 20 مگاپیکسلی استفاده شده است. وضوح و خصوصیات دوربین گرمایی این گوشی هنوز مشخص نیست.

برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز یک دوربین با رزولوشن 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که درون یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است.  نمایشگر این گوشی هوشمند ابعادی به بزرگی 6.3 اینچ دارد و قادر است تصاویر را با رزولوشن +FullHD برای کاربران به نمایش بگذارد. این نمایشگر با پنل LCD ساخته شده و توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود.

Doogee S98 Pro برای انجام کارهای پردازشی به تراشه Helio G96 مجهز شده که در کنار آن 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وجود خواهد داشت. این فضا را می‌توان به استفاده از microSD تا 512 گیگابایت افزایش داد. گوشی S98 Pro به یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از طریق درگاه USB-C و فناوری 33 واتی شارژ می‌شود. این باتری همچنین از شارژ بی‌سیم 15 واتی نیز پشتیبانی می‌نماید.

از دیگر خصوصیات گوشی Doogee S98 Pro می‌توان به حسگر اثر انگشت در کناره دستگاه و گواهی ضد اب و غبار IP68/69K اشاره کرد. این گوشی همچنین گواهی MIL-STD-810G را نیز دریافت کرده است. هنوز از قیمت و زمان عرضه گوشی Doogee S98 Pro اطلاعاتی در دست نیست. مشخصات و تصاویر رسمی گوشی OnePlus Nord CE 2 Lite 5G در آستانه معرفی منتشر شد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید