گوشی هوشمند جدید ردمی با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در TENAA رؤیت شد

    کد خبر :761484

اطلاعات یک گوشی هوشمند که احتمالا ردمی نوت ۱۰ یا ردمی ۱۰ نام خواهد گرفت، در وب‌سایت TENAA منتشر شد. این گوشی از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد.

شیائومی از شرکت‌های معروف چینی است که دستگاه‌های مختلفی تولید می‌کند. از معروف‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به گوشی‌های هوشمند آن اشاره کرد که به ‌علت ‌به‌صرفه بودن و امکانات مناسب، بسیار طرفدار دارند. یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی، ردمی نام دارد که تاکنون گوشی‌های هوشمند زیادی به فروش رسانده است. اخیرا گزارشی در مورد این برند منتشر شده است که اخبار تازه‌ای درباره‌ی یک دستگاه جدید به ما اعلام می‌کند.

تاکنون شایعات مختلفی درباره‌ی دو دستگاه به‌ نام‌های ردمی نوت ۹ 5G و ردمی نوت ۹ پرو 5G در فضای مجازی منتشر شده است؛ اما اکنون یه دستگاه جدید با برند ردمی در وب‌سایت TENAA ظاهر شده که دارای مشخصات کاملا متفاوتی نسبت به مدل‌های مذکور است و طراحی متفاوتی دارد.

این گوشی هوشمند که احتمالا ردمی ۱۰ یا ردمی نوت ۱۰ نامیده خواهد شد، دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. این ظرفیت می‌تواند دستگاه شما را برای ساعت‌های زیادی فعال نگه دارد و می‌توانید بدون نگرانی خالی شدن سریع باتری با آن کار کنید. با نگاه به پنل پشتی به یک دوربین چهارگانه و نام برند Redmi برمی‌خوریم که به‌صورت بزرگ نوشته شده است.

در فهرست TENAA اطلاعات جذابی درباره‌ی این دستگاه منتشر شده است؛ اطلاعات موجود در این وب‌سایت یک پردازنده‌ی ۲ گیگاهرتز را نشان می‌دهد که ممکن است بخشی از تراشه‌ی Helio G85 باشد که در ردمی نوت 9دیده می‌شود. دوربین اصلی چهارگانه دارای کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی قرارگرفته در ناچ قطره‌ای ۸ مگاپیکسل است. نمایشگر این دستگاه از یک پنل ۶٫۵۳ اینچی LCD استفاده می‌کند.

برای رم و حافظه داخلی این دستگاه سه گزینه در نظر گرفته شده است. پیکربندی‌های موجود برای رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت است و برای حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضا در نظر گرفته شده است. البته هنوز ترکیب دقیق رم و فضای ذخیره‌سازی مشخص نشده و باید تا زمان عرضه نهایی آن منتظر بمانیم. برای امنیت دستگاه از یک حسگر اثر انگشت استفاده شده که درکنار آن قرار گرفته است.

به گزارش زومیت، شیائومی دستگاه جدید خود را با هفت رنگ مشکی، آبی، سفید، سبز، بنفش، قرمز و نارنجی عرضه خواهد کرد. این گوشی هوشمند دارای وزن ۱۹۸ گرم است و ابعادی برابر ۱۶۲٫۳ در ۷۷٫۲ در ۹٫۶ میلی‌متر دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید