سامسونگ بزودی گوشی هوشمند با نمایشگر رولی عرضه می کند

    کد خبر :782150
سامسونگ

بی شک کمتر کسی است که با برند بزرگ عرصه فناوری یعنی سامسونگ آشنایی نداشته باشند. کمپانی که در طول سال‌های گذشته موفق شده اسمارت فون‌های مهیج و نوآورانه‌ای را در بازار معرفی و عرضه کند. یکی از آنها سری گلکسی اس پرچمدار بوده و دیگری سری گلکسی نوت با قلم جادویی. اما گویی پس از عرضه مدل گلکسی زد فولد و زد فلیپ به عنوان تلفن‌های هوشمند منعطف، حال می‌خواهد یک مدل متفاوت را بزودی رونمایی کند.

 «بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– در دنیای گوشی‌های هوشمند نوآوری موجب موفقیت و ضامن پایداری در بازار است که سامسونگ به خوبی این موارد را دنبال می‌کند. گوشی‌های هوشمند قبلی به خوبی این موضوع را آشکار ساختند و در این بین انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد رونمایی گوشی جدیدی باشیم که به نمایشگر منحصربفرد رولی مجهز است.

سال گذشته ال جی قصد داشت گوشی با نمایشگر رولی عرضه کند اما چندان پروژه به خوبی پیش نرفت و شکست خورد. حال سامسونگ تصمیم دارد این ایده را عملی کرده و به مرحله واقعیت برساند.

براساس گزارش تازه انتشاریافته، چوی کوئون یانگ، نایب‌رییس ارشد Samsung Display، در جریان کنفرانس مربوط به درآمد فصلی به این نکته هم اشاره کرد که شرکت به تولید نمایشگرهای رول‌شونده و اسلایدی توجه دارد.

در حال حاضر بخش نمایشگرهای اولد سامسونگ در میان گوشی‌های هوشمند حرف نخست را می‌زند. به شکلی که برند کره‌ای موفق شده این پنل را به دیگر برندها نیز ارائه دهد.

عملکرد فوق العاده سامسونگ دیسپلی نشان داده که در آینده نزدیک باید شاهد معرفی گوشی‌هایی باشیم که می‌توان به صورت رولی نمایشگر آن را باز و بسته کرد. این امر کمک خواهد کرد تا یک تلفن هوشمند با صفحه نمایشی داشته باشید که سایز مختلفی را می‌توان به آن داد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این کمپانی چیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید