گوشی جان سخت Galaxy Xcover 5 سامسونگ معرفی شد

    کد خبر :790646

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند. در این بین باید به نسل جدید هندست ناهموار Galaxy Xcover 5 اشاره داشت که پس از چهار سال انتظار باری دیگر وارد میدان شده و قرار است دیگر رقبا را کنار زند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– Galaxy Xcover 5 از صفحه نمایش 5.3 اینچی LCD TFT با وضوح HD+ برخوردار است. دوربین سلفی آن از نوع 5 مگاپیکسلی بوده و دوربین عقب 16 مگاپیکسلی دارد. این هندست جان سخت با استاندارد نظامی MIL-STD810H و مقاومت آب IP68، در هر شرایطی قابل استفاده است.

نکته جالب توجه این گوشی، داشتن نمایشگری است که حتی با دستکش قابل استفاده می باشد. ابعاد دقیق بدنه 147*71*9.2 میلیمتر است و وزن کمی سنگین دارد.

بدنه شامل برجستگی هایی شده که نشان می‌دهد با مدلی ناهموار رو به رو هستیم. حسگر تشخیص چهره در کنار یک کلید قابل سفارش سازی، ویژگی‌های خاص Galaxy Xcover 5 هستند.

در بخش فنی باید به پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 850 اشاره کرد که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند.

یک باتری 3000 میلی آمپرساعتی با پورت USB-C و فناوری شارژ سریع 15 واتی هم تعبیه شد. پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، NFC و جک 3.5 میلیمتری هدفون، دیگر ویژگی این گوشی است. شایان ذکر است افراد می‌توانند Galaxy Xcover 5 را با سیستم عامل اندروید 11، این ماه با قیمت 290 یورو خریداری کنند.

سامسونگ گوشی را ابتدا در بازارهای آسیایی، اروپا و امریکای لاتین عرضه می‌کند.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید