گوشی اقتصادی گلکسی A12 Nacho سامسونگ معرفی شد

  • آرشیو
  • یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۲۱
    کد خبر :834476

سامسونگ به تازگی در سکوت خبری گوشی اقتصادی جدید خود را تحت عنوان گلکسی A12 Nacho رونمایی کرد. این گوشی مشخصات کلیدی چندان قدرتمندی نداشته و برای کاربری روزانه مناسب است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–سامسونگ در برخی مواقع، از گوشی‌های خود با نام‌های عجیب و غریبی رونمایی می‌کند. به طور مثال، چند سال پیش این کمپانی از Galaxy S8 Light Luxury Edition رونمایی کرده بود! جدا از این موضوع، سامسونگ گوشی جدید خود را رونمایی کرده است. این گوشی، گلکسی A12 Nacho سامسونگ است. در واقع این گوشی نسخه‌ای جدید از Galaxy A12 است. شایعات رونمایی از نسخه جدید گلکسی A12 از مدتی پیش منتشر شد. این شایعات، به موضوع استفاده از تراشه Exynos 850 در این نسخه جدید اشاره داشتند. حال، شایعات به واقعیت پیوسته‌اند.

به نقل از Droidafrica، گلکسی A12 Nacho سامسونگ اخیراً به صورت رسمی رونمایی شده است. نام عجیب این گوشی، احتمالاً از یک نوع غذای مکزیکی برداشته شده است! این گوشی، دارای مشخصات خیلی جدیدی نیست. بلکه تنها تراشه این گوشی با Galaxy A12 متفاوت است. در هر صورت، قصد داریم تا مروری بر مشخصات گلکسی A12 Nacho سامسونگ داشته باشیم.

در ابتدا، وزن و ضخامت این گوشی به ترتیب ٢٠۵ گرم و ٨.٨ میلی متر است. نمایشگر این گوشی مانند Galaxy A12 است. به طور دقیق‌تر، این گوشی مجهز به نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD است. سیستم عامل اندروید ١١ در کنار رابط کاربری OneUI 3.1 در این گوشی به صورت پیش فرض نصب شده است. بخش اصلی تفاوت Galaxy A12 Nacho با Galaxy A12، مربوط به تراشه آن‌ها است. گلکسی A12 پیش از این دارای تراشه ١٢ نانومتری Helio P35 بود. اما نسخه ناچو، از تراشه ٨ نانومتری Exynos 850 استفاده می‌کند. این تراشه هشت هسته‌ای، دارای حداکثر فرکانس کاری ٢ گیگاهرتزی و هسته‌های Cortex-A55 است. همچنین پردازنده گرافیکی آن Mali-G52 MP1 نام دارد.

در حال حاضر، این گوشی در تک نسخه‌ای با ٣ گیگابایت حافظه رم و ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی موجود است. اما کاربران می‌توانند از کارت حافظه جانبی تا سقف ۵١٢ گیگابایت در این گوشی استفاده کنند. دوربین اصلی گلکسی A12 Nacho سامسونگ، چهارگانه است. این سیستم دوربین، دارای سنسورهای ٢+٢+۵+۴٨ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو است. دوربین سلفی تکی نیز وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد و در ناچ قطره‌ای تعبیه شده است. قابلیت فیلم برداری 1080p با نرخ ٣٠ فریم بر ثانیه نیز فراهم است.

نسخه جدید Galaxy A12، از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. اینترنت 4G توسط این گوشی پشتیبانی شده است. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی بر روی فریم قرار گرفته است. در نهایت، سامسونگ باتری با ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی را در این گوشی به کار گرفته است. شارژر نسخه Nacho توان ١۵ واتی دارد. جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Micro USB 2.0 از دیگر مشخصات این گوشی است.همان طور که گفتیم این گوشی در حال حاضر در تک نسخه ٣/٣٢ گیگابایتی در دسترس است. نسخه Nacho گلکسی A12 در کشور روسیه رونمایی شده است. قیمت این دستگاه برابر با ١١,٩٩٠ روبل روسیه (معادل ١۶٣ دلار آمریکا) می‌باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید