گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۰۰
    کد خبر :829619
گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

سامسونگ از گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در واقع گلکسی M21 با سخت‌افزار بهینه‌شده است که در سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شده بود.

سامسونگ جدیدترین گوشی‌ هوشمند میان‌رده‌ی خود را معرفی کرده است که ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تقریبا مشابه مدل پیشین به همراه دارد.

محصول جدید شرکت کره‌ای که با نام گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار خواهد شد، درواقع جانشینی برای گلکسی M21 است که در ماه مارس سال ۲۰۲۰ رونمایی شد.

همان‌طور که اشاره شد، سخت‌افزار گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ شباهت فراوانی به مدل سال ۲۰۲۰ دارد و تنها در برخی از مؤلفه‌ها شاهد پیشرفت‌های جزئی هستیم. از نظر طراحی می‌توان گفت تغییراتی در پنل پشتی اعمال شده است؛ اما مهم‌ترین تفاوت دو گوشی هوشمند را می‌توان در ماژول دوربین اصلی گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ مشاهده کرد.

به گزارش زومیت، پنل پشتی گوشی هوشمند جدید سامسونگ میزبان ماژول دوربین سه‌گانه‌ای شده است که دوربین اصلی آن از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی GM2 سامسونگ استفاده می‌کند. دو دوربین دیگر نیز در ماژول قرار دارند که شامل دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دوربین ۵ مگاپیکسلی با ویژگی تشخیص عمق تصویر می‌شوند. در پنل جلو دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کاربران گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ از One UI 3.1 Core برخوردار خواهند شد که مبتنی بر اندروید ۱۱ توسعه داده شده است. باید در نظر داشت که One UI 3.1 Core نسبت به One UI 3.1 که در محصولات بالارده استفاده می‌شود از ویژگی‌های کمتری برخوردار خواهد بود.

مانند گلکسی M21، در گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ به تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ دست خواهید یافت و از صفحه‌نمایش ۶/۴ اینچی Super AMOLED و رزولوشن +FHD برخوردار می‌شوید. ظرفیت باتری نیز دستخوش تغییر نشده است و از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در این گوشی استفاده شده که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۱۵ وات وجود دارد. در پنل پشتی حسگر اثر انگشت قرار گرفته است تا کاربر بتواند با استفاده از آن اقدام به قفل‌گشایی دستگاه کند.

پنل جلو گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ از جنس شیشه و بدنه و قاب آن از جنس پلاستیک هستند. کاربران علاوه بر جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری می‌توانند به درگاه USB-C دسترسی داشته باشند. محصول جدید سامسونگ در دو ظرفیت رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی به بازار عرضه خواهد شد.

مدل اول دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است که با قیمت معادل ۱۷۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. مدل دوم از ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و قیمت معادل ۱۹۵ دلار برخوردار است. انتظار می‌رود گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ در دو رنگ‌ مشکی و آبی در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) به بازار عرضه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید