گلف یک ورزش مطرح در دنیاست

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۸:۳۴
    کد خبر :527837
گلف

مربی تیم ملی گلف بانوان بزرگسالان گفت: در سال جاری با تلاش بازیکنان و همت فدراسیون گلف بانوان را با پیشرفت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

نگار صیادی، مربی تیم ملی گلف بانوان بزرگسالان، با حضور در مسابقات جام دیپلمات‌ها طی گفتگو با برنا در خصوص شرایط گلف بانوان ایران بیان کرد: با وجود کمبود زمین گلف در شهرستان‌ها، گلف بانوان ایران شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بازیکنان باانگیزه و بااستعدادی داریم. در حال حاضر از 4 استان ایران بازیکنان به تیم ملی دعوت شدند، نفرات اصلی تیم ملی از بین این نفرات انتخاب خواهند شد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌هایی که ریاست فدراسیون ارائه کرده است، چشم‌اندازهای بسیار خوبی را برای بانوان این رشته ورزشی در نظر دارد. با وجود محدودیت‌ها، قول تامین تجهیزات، امکانات زمین و اردوهای منظم به ما داده شده و قرار است در سال جاری با تلاش بازیکنان و همت فدراسیون، گلف بانوان را نسبت به سال‌های گذشته با پیشرفت بیشتری دنبال کنیم.

صیادی در پایان گفت: فدراسیون از من خواست هنگام برگزاری مسابقات جام دیپلمات‌ها از اعضای تیم ملی برای تماشا چگونگی رقابت‌ها دعوت کنم. گلف یک ورزش مطرح در دنیاست و حضور دیپلمات‌ها در زمین گلف باعث می‌شود بچه‌های ما انگیزه بیشتری پیدا کنند و علاوه بر این با آداب و رسوم کشورهای دیگر آشنا شوند. این موارد تاثیر بسیار مثبتی بر عملکرد نفرات خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید