کیروش سرمربی عراق می‌شود؟

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۳۹
    کد خبر :898472

کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان بلافاصله پس بعد از این که موفق نشد تیم ملی مصر را به جام جهانی ۲۰۲۲ برساند از سمت مربیگری فراعنه استعفا کرد.

اگرچه فدراسیون فوتبال مصر هنوز با استعفای کی‌روش موافقت نکرده و تصمیم گیری درخصوص آینده این مربی پرتغالی را به پس از قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ واگذار کرده است.

در این خصوص محمود الحمدانی، سردبیر نشریه «المحترفین» عراق در خبری اختصاصی اعلام کرد: کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی گزینه اصلی فدراسیون فوتبال عراق برای هدایت تیم فوتبال این کشور شد. فدراسیون عراق پیشنهاد اولیه خود را برای مرد پرتغالی فرستاده ولی این مربی هنوز جوابی به پیشنهاد عراق نداده است.

کی‌روش پس از ۷ سال مربیگری در تیم ملی کشورمان و حضور با ایران در دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ در سال ۲۰۱۹ به کلمبیا رفت و سرمربی تیم ملی این کشور شد.

کی‌روش یک و نیم سال سرمربی تیم ملی کلمبیا بود اما در نهایت از سمت خود برکنار شد، سرمربی پرتغالی ۶ ماه پیش هدایت تیم ملی مصر را در اختیار گرفت اما در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب سنگال شد و نتوانست مصر را به جام جهانی ۲۰۲۲ برساند.

کی‌روش قبل از پذیرش سرمربی گری در تیم ملی مصر نیز یکی از گزینه های اصلی عراق بود اما در آن زمان به علت مسائل مالی با فدراسیون عراق به توافق نرسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید