کمک های سپاه به زلزله زدگان خوی تا رفع کامل مشکلات

    کد خبر :971624
کمک سپاه به زلزله زدگان

یروی زمینی سپاه با بسیج همه ظرفیت های خود در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(س) کار کمک و امداد رسانی خود به زلزله زدگان شهرستان خوی را در چهار بخش مهندسی، اسکان، تغذیه، درمان و سلامت ادامه می دهد.

به گزارش تسنیم، سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) سپاه پاسداران در جریان بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی و دیدار چهره به چهره با هم میهنان زلزله‌زده در این منطقه تاکید کرد: عملیات امدادرسانی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(س) نیروی زمینی سپاه تا تثبیت کامل شرایط و رفع مشکلات مردم در مناطق زلزله زده ادامه می یابد.

اصانلو گفت: قرارگاه حمزه سیدالشهدا(س) با دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه از نخستین لحظات وقوع زلزله خوی، عملیات مردم یاری را دوشادوش سایر بخش ها آغاز کرد.

وی افزود: علاوه بر مشارکت فعال این قرارگاه در تامین امنیت مناطق زلزله زده، در نخستین گام و در اولین ساعات، یک بیمارستان صحرایی شامل اتاق عمل جراحی، اورژانس، رادیولوژی، متخصص بیهوشی، داروخانه و… برپا کردیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(س)، استقرار دو واحد نانوایی و یک واحد آشپزخانه سیار را از اقدامات اولیه برشمرد و خاطرنشان کرد که این واحدها همچنان به خدمت رسانی مشغول هستند به طوری که بخشی از نان مصرفی هم میهنانمان را در مناطق زلزله‌زده تامین و روزانه بیش از 5000 پرس غذای گرم را در هر وعده تهیه و در اختیار آسیب دیدگان از زلزله خوی قرار می دهد‌.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) گفت: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله، ارسال تجهیزات سنگین مهندسی از قبیل بیل بکهو به همراه هشت دستگاه کمپرسی و خودروهای سنگین مهندسی در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون نیز بخش قابل توجهی از ادوات مهندسی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(س) نیروی زمینی سپاه در عملیات امدادرسانی و مردم یاری به هم میهنان زلزله زده در شهرستان خوی حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید