کسری، نامی آشنا در لاله زار تهران

    کد خبر :876155

 

کسری یکی از شرکت‌های پیش رو در زمینه تولید انواع سیم و کابل می‌باشد. این برند که در بین مهندسین و ساختمان سازها اعتبار بالایی دارد، در لیست پرفروش‌ترین سیم و کابل قرار گرفته است.انواع سیم و کابل‌های برند کسری در خیابان لاله زار تهران قرار دارد و شما می‌توانید به صورت مستقیم محصولات مورد نیاز خود را از نمایندگی‌های این خیابان خریداری کنید. کیفیت در برند کسری حرف اول را می‌زند. در نتیجه از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

انواع سیم و کابل‌ها در ساختمان و صنعت

سیم و کابل‌ها یکی از ابزارهایی است که بیشترین کاربرد را در صنایع و ساختمان‌سازی دارد. در حال حاضر شرکت‌های متعددی در حال تولید انواع سیم و کابل می‌باشند شما در بازار شاهد قیمت‌های متنوعی در این محصولات خواهید بود. در واقع این محصول جهت انتقال انرژی الکتریکی و برق‌رسانی به نقاط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر روی تمامی این سیم و کابل‌ها عایق و روکش‌هایی وجود دارد که مقاومت و استحکام این محصول را افزایش می‌دهد. در زیر به برخی از رایج‌ترین و پرکاربردترین سیم و کابل‌ها اشاره خواهیم کرد:

سیم مفتولی:

سیم‌های مفتولی از یک رشته هادی به شکل مفتولی تشکیل شده است. این سیم‌ها به علت وجود فرم گیری خوب، اغلب در تابلوهایی فاقد داکت‌های شیاردار است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیم‌های مفتولی ولتاژ بین ۴۵۰ تا ۷۵۰ ولت دارند.

سیم افشان:

هادی این سیم‌ها از تعداد بسیاری مس نازک تبدیل شده است. این دسته از سیم‌ها در مقایسه با سایر سیم‌ها انعطاف‌پذیری ایده آلی دارند. این سیم‌ها در برق کشی ساختمان به کار می‌رود و ولتاژ آن‌ها بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت می‌باشد.

سیم نیمه افشان:

سیم‌های نیمه افشان همانند سیم‌های افشان و مفتولی است و از این رو قطر رشته کمتر از سیم مفتول و تعداد رشته‌هایی کمتر از سیم افشان دارد. انعطاف‌پذیری این سیم‌ها کمتر از سیم‌های افشان می‌باشد و کاربرد و ولتاژ نامی آن همانند سیم‌های مفتولی است.

سیم نایلون:

سیم نایلون تشکیل شده از دو سیم نازک به هم چسبیده می‌باشد. این سیم‌ها اغلب به صورت روکار و برای برق کشی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیم‌های نایلونی مقاومت چندانی ندارد و از این رو نمی‌توان از آن در صنعت استفاده زیادی کرد.

سیم ارت:

سیم‌های ارت ترکیبی از رنگ‌های زرد و سبز هستند و همان طور که از نامشان مشخص است این سیم برای اتصال تجهیزات گوناگون به سیستم ارتینگ به کار می‌رود. این سیم‌ها درصد خلوص مس بالایی دارد و به دلیل مقاومت اهمی پایین، در ارتینگ بسیار کاربردی است.

سیم کواکسیال:

سیم‌های کواکسیال اغلب در آنتن تلویزیون‌ها و در ساختمان‌ها به کار برده می‌شود. این سیم‌ها از اجزای مختلف مرکز مغزی رسانا، فویل آلومینیوم، عایق خارجی، شیلد و عایق میانی تشکیل شده است.

سیم شیلد دار:

سیم‌های شیلد دار یکی از بهترین سیم‌های موجود در بازار است که برای انتقال اطلاعات به کار می‌رود. شیلدهای موجود بر روی این سیم‌ها از نفوذ نویز و ارتعاشات به داخل کابل‌ها جلوگیری می‌کند و از این رو کابل‌های شیلد دار برای خطوط تلفن، آنتن تلویزیون و مواردی از این قبیل کاربرد دارد.

سیم خشک:

سیم خشک همان طور که از نامشان مشخص است، انعطاف‌پذیری کمی داشته و دارای هادی سیم مفتولی است. بر روی این سیم‌ها یک لایه عایق پی وی سی قرار دارد و از این رو در برابر رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

سیم رشته ای:

سیم رشته‌ای یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین سیم در صنایع است که به دلیل انعطاف‌پذیری بالا قدرت خم شوندگی بالایی دارد و می‌توان آن را در تمامی مکان‌ها نصب کرد. این سیم‌ها را می‌توان در ساخت دسته سیم و الکترونیک صنعت به عنوان اتصال تابلوهای کنترل استفاده کرد.

سیم ابزار دقیق:

سیم و کابل‌های ابزار دقیق از دیگر کابل‌هایی است که برای پردازش داده‌ها و سیستم‌های کنترلی کاربرد دارد. در واقع این کابل‌ها بستر مناسبی برای منتقل کردن سیگنال دستگاه‌های ابزار دقیق صنایع فراهم می‌کند.

برندهای تولید کننده سیم و کابل

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در حال تولید انواع سیم و کابل برای صنایع مختلفی می‌باشد. این برندها هر کدام از متریال‌های خاصی استفاده کرده و از استانداردهای مختلفی پیروی می‌کنند. به همین منظور برند در سیم و کابل‌ها اهمیت بسیاری دارد. از جمله بهترین و معروف‌ترین برندهای تولید کننده سیم و کابل می‌توان به سیم و کابل البرز الکتریک نور، سیمند، البرز اعتماد، راد افشان، زاگرس، زر سیم، کسری، همدان، البرز، مغان، بهتر، یزد، سیمکو و… اشاره کرد.

کسری، پیشگام در عرضه انواع سیم و کابل

سیم و کابل کسری یکی از شرکت‌های تولید کننده تجهیزات برقی صنعت و ساختمان است که ایمنی مسیر عبور جریان الکتریکی را تضمین می‌کند.

این شرکت با هدف اشتغال‌زایی و تولید انواع نیازهای سیم و کابل در این منطقه فعالیت خود را شروع کرد و انواع کابل‌های شبکه، کواکسیال و ابزار دقیق و کابل‌های انتقال اطلاعات برای مصارف صنعتی، ساختمانی و سایر موارد از این قبیل را به تولید رساند.

سیم نسوز، سیم کیسه‌ای، سیم نایلونی و کابل خشک از جمله پرفروش‌ترین محصولات سیم و کابل کسری می‌باشد. این شرکت با بهره‌گیری از دانش و تجریبات خود روز بروز کیفیت تولیدات خود را افزایش می‌دهد.

برند کسری سیم و کابل‌های خود را به صورت عمده‌ای تولید می‌کند و به صورت مستقیم از طریق نمایندگی‌ها آن‌ها را به فروش می‌رساند. بنابراین‌عدم وجود واسطه در سیم و کابل‌های این شرکت هزینه و قیمت این محصولات را به صورت چشمگیری کاهش می‌دهد. سیم و کابل کسری دارای نمایندگی‌های متعددی در خیابان لاله زار تهران است و شما می‌توانید سیم و کابل‌های مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و با ارزان‌ترین قیمت از این نمایندگی‌ها سفارش دهید.

فروشگاه گویا کابل فعال‌ترین نمایندگی فروش انواع سیم و کابل‌های برندهای معتبر علی الخصوص برند کسری در خیابان لاله زار تهران است که کابل‌های خود را به همراه گارانتی و با ارزان‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. شما می‌توانید این کابل‌ها را به صورت حضوری و یا اینترنتی از این نمایندگی خریداری کنید. این شرکت تمامی سیم و کابل‌های خود را از نظر اصالت و سلامت فیزیکی گارانتی می‌کند. جهت سفارش تماس بگیرید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید