کراس اوور اوشان Z6 چانگان معرفی شد/ چشم نواز مدرن شرقی به سبک جگوار و لکسوس

    کد خبر :920310
کراس اوور Oshan Z6

شرکت چانگان از برندهای خوش نام چینی در زمینه خودروسازی بوده که به تازگی از کراس اوور جدید Oshan Z6 خود رونمایی به عمل آورد. مدلی که به فناوری های مدرن و پیشرانه هیبریدی مجهز شد.

بازتاب-چانگان به تازگی از محصولی رونمایی کرده که در نمای بیرونی دارای خطوط تیزی بوده و یادآور محصولات لکسوس است. مدلی که در عقب شبیه به جگوار F تایپ شده و در جلو به لکسوس شباهت دارد. به طور کلی چانگان Oshan Z6 در دو مدل هیبریدی و با موتور احتراقی عرضه خواهد شد. اگرچه چانگان به دنبال عرضه دو مدل است اما این دو در نوع پیشرانه تفاوت دارند و در طراحی و امکانات اختلاف چندانی ندارند.

کراس اوور Oshan Z6 چانگان -2

ابعاد دقیق اتومبیل جدید 4699×1890×1660 میلیمتر اعلام شد و فاصله دو محور نیز 2795 میلیمتر است. چانگان در این مدل از سیستم تعلیق مک فرسون بهره گرفته تا تجربه رانندگی نرمی را به مشتریان خود ارائه دهد. بهترین تریم در فضای کابین سه صفحه نمایش دارد که با توجه به مشخصات قابل توجه و قیمت آن عجیب نیست.

یکی از نمایشگرها 12.3 اینچی اصلی بوده و دیگری نمایشگر 9.1 اینچی در بالای کنسول است و صفحه نمایش سوم هم برای بخش پشت آمپر بوده و 10 اینچ است. بهترین تریم Oshan Z6 به سیستم کمک رانندگی EaglePilot 7.0 تجهیز شده و این سیستم 12 سنسور اولتراسونیک، رادارهای 3 میلی متری و 5 دوربین را دربرمی‌گیرد. در بخش قوای محرکه، چانگان یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 188 اسب بخاری را به کار گرفت. این پیشرانه در کنار جعبه دنده کلاچ دوگانه 7 سرعته DCT قرار می‌گیرد که اتوماتیک است. این شرکت وعده داده در آینده یک نسخه با عملکرد بالا 233 اسب بخاری هم عرضه خواهد کرد.

کراس اوور Oshan Z6 چانگان -1

نسخه پایه چانگان Oshan Z6 بیش از 14930 دلار قیمت دارد و بهترین تریم با قیمت 19420 دلار به فروش خواهد رسید. مدل هیبریدی با نام Z6 iDD از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 166 اسب بخاری قدرت می‌گیرد. در محور جلو آن پیشرانه الکتریکی 150 اسب بخاری تعبیه شد. پیشرانه‌ای که در کنار گیربکس شش سرعته قرار خواهد گرفت. البته مدل هیبریدی با قیمتی بین 22 تا 23 هزار دلار به فروش می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید