کارت بلیت متروی خبرنگاران چه شد؟

    کد خبر :748724

«عمار سعیدیان فر» با اشاره به اینکه پس از اتمام ارایه طرح ترافیک خبرنگاران فرآیند بررسی مدارک خبرنگاران جهت ارایه کارت بلیت مترو را آغاز کردیم گفت: تاکنون ۲ هزار و ۶۲ کارت بلیت خبرنگاری تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه پیامک تخصیص کارت بلیت مترو برای واجدین شرایط که مدارکشان در سامانه کامل بوده است ارسال شده است گفت: چنانچه خبرنگاری درخواست کارت بلیت داشته اما پیامک تخصیص برایش ارسال نشده بطورحتم نقص مدرک داشته است.

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی ادامه داد: آن دسته از خبرنگاران که نقص مدرک داشته اند می بایست نواقص مدارک خود را بر طرف کنند، در غیر اینصورت کارت بلیت مترو به آنها ارایه نخواهد شد .

سعیدیان فر در ادامه تصریح کرد : واجدین شرایط دریافت کارت بلیت که جهت صدور کارت بلیت معرفی شده اند، در صورتی که کارت بلیت خبرنگاری یکساله فعال داشته باشند (کارت بلیت سال ۹۸ ) مبلغ تخصیص یافته برای سال ۱۳۹۹ در آن کارت شارژ می گردد.

به گزارش ایسنا؛ بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، به گفته وی، خبرنگاران توجه داشته باشند در صورت نداشتن کارت بلیت می بایست به نشانی اینترنتی http://eticket.tehran.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام کارت بلیت خبرنگاری اقدام نموده و ضمن تکمیل اطلاعات خواسته شده نسبت به بارگزاری عکس و معرفی نامه نیز اقدام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید