کاربرد پارتیشن های اداری

    کد خبر :771340

از پارتیشن های اداری بیشتر برای تقسیم فضاهای بزرگ دفاتر به فضای کاری کوچکتر استفاده می شود. توسط پارتیشن بندی، فضای کاری خصوصی بیشتری ایجاد می شود. به عبارتی می توان گفت به بیان ساده تر، پارتیشن بندی همان تبدیل کردن فضا به اتاقک های متعدد است. پارتیشن های اداری بسیار متداول بوده و در دفاتر، مشاغل و در اکثر اماکن تجاری و اداری جهان استفاده می شود.

با گسترش کار و یا تغییر نیازهای شما، ممکن است بخواهید برخی از فضاهای کاری را جدا کنید. در این حالت، شما باید یک فضای بزرگتر را به فضاهای کوچکتر و جداگانه تقسیم کنید که تا حدی محصور شده اند. بنابراین، پارتیشن های اداری راهی عالی برای تقسیم فضای کاری بزرگ است. پارتیشن ها معمولاً در یکی از دیوارهای آن ها درب برای ورود و خروج قرار داده می شود. با تقسیم بندی فضای اداری می توان برای جلوگیری از حواس پرتی ناشی از مناظر و سر و صدا، برخی از فضاهای کاری را برای ایجاد حریم خصوصی جدا کرد. در نتیجه، حفظ حریم خصوصی و کاهش سر و صدا به کارمندان اجازه می دهد تا تمرکز بیشتری بر روی کار خود داشته و در نتیجه کارایی و بهره وری آن ها افزایش یابد.

 

معیارهای مورد نیاز برای انتخاب یک پارتیشن اداری مناسب

 

اگر چه بسیاری از افراد تصور می کنند که انتخاب پارتیشن اداری آسان است، اما در واقع این انتخاب بسیار چالش برانگیز است. هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب نوع پارتیشن بندی برای دفتر، باید ابتدا به طرحی که می خواهیم در دفتر اجرا کنیم توجه داشته باشیم. در ادامه نوع کاربرد محیط دفتری که ایجاد خواهید کرد، میزان کارکنان شما و مواردی از این قبیل باید مورد بررسی قرار بگیرند. در انتخاب پارتیشن شیشه ای اداری مواردی از قبیل قابلیت جابه جایی، کم هزینه بودن، زیبایی، استفاده حداکثری از فضا، نگهداری آسان و… بسیار مهم و ضروری هستند. با توجه به ویژگی هایی که برای یک پارتیشن خوب بیان کردیم، پارتیشن شیشه ای بهترین گزینه برای انتخاب است.

پارتیشن شیشه ای قابلیت تعویض و تغییرپذیری دارد

 

یکی از ویژگی های مهم پارتیشن شیشه ای، قابلیت تعویض پذیری آن است. پارتیشن هایی که می توانند تغییر کنند و از یک مکان به مکان دیگر منتقل شوند دارای مزیت بیشتری نسبت به سایر پارتیشن ها هستند که تنظیم مجدد چیدمان دفتر را در صورت لزوم آسان می کنند.

 

جنس پارتیشن شیشه ای ماندگاری بالایی دارد و کم هزینه است

شیشه به کار رفته در پارتیشن شیشه ای شیشه سکوریت است که نمی شکند، زنگ نمی زد، رطوبت جذب نمی کند و مقاومت بسیار بالایی دارد و تا سالیان طولانی می توانید از سالم بودن آن اطمینان داشته باشید و همین موضوع باعث می شود که در هزینه های شما صرفه جویی شود و هر بار به خاطر خراب شدن بخشی از آن متحمل هزینه های گوناگون نشوید. اگر دفتر کار شما توسط جمعیت زیادی استفاده می شود، باید پارتیشن با دوام تر را انتخاب کنید. همچنین، اگر می خواهید همان طرح پارتیشن را برای چندین سال حفظ کنید، در نظر گرفتن دوام مواد پارتیشن به شما کمک زیادی می کند.

 

بهترین راه برای پوشاندن دید بالکن، استفاده بهینه و زیباسازی آن چیست؟

بالکن در نگاه اول مکانی بیرون از منزل به نظر می رسد اما با استفاده از برخی روش ها می توانید تراس را نیز همچون سایر قسمت های منزل به مکانی زیبا و دلنشین برای گذران اوقات خود تبدیل کنید. همانطور که می دانید روش های زیادی برای پوشاندن دید بالکن وجود دارد همچون استفاده از گیاهان، حصیرهای چوبی، نرده های فلزی، استفاده از پرده های ثابت و متحرک و … . اما باید توجه داشته که بالکن مکانی است که ممکن است کودکان نیز در آن رفت و آمد داشته باشند، بنابراین برای پوشش آن باید از روشی استفاده کنیم که بیشترین مزیت و کمترین خطرآفرینی را داشته باشد. استفاده از تراس شیشه ای بهترین گزینه برای این کار است. شیشه خودش به صورت ذاتی ظاهری زیبا و جذاب دارد و هر کجا که از آن استفاده می شود زیبایی آن را چندین برابر می کند. استفاده از شیشه برای استفاده در تراس با عنوان شیشه بالکن نیز همینگونه است.

بالکن شیشه ای مکانی آرام، ایمن، زیبا، پر نور را ایجاد می کند.

شیشه نور را به خوبی از خود عبور می دهد و همین ویژگی باعث می شود حتی با پوشاندن تراس نیز نور داخلی ساختمان کاهش نیابد بلکه بیشتر هم شود. نسبت به سایر موارد برای پوشش بالکن، شیشه از زیبایی بیشتری برخوردار است زیرا دارای تنوع زیادی است. می توان از شیشه های ساده شفاف، شیشه های رفلکس آینه ای، شیشه های مات، شیشه های رنگی و شیشه های چاپی برای شیشه بالکن استفاده کرد و همین امر سبب می شود افراد با سلیقه های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند. از طرفی شیشه های لمینت به کار رفته در این نوع بالکن، عایق صداست و محیطی آرام ایجاد می کند. چون شیشه های نشکن در ساخت تراس شیشه ای به کار می رود، از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

 

پارتیشن شیشه ای از حداکثر فضا استفاده می کند و نگهداری آن آسان است.

پارتیشن هایی که فضای کم موجود را به حداکثر می رسانند، باعث می شوند بدون اینکه فضا کوچک دیده شود، کارمندان بیشتری بتوانند در محل کار فعالیت داشته باشند. خصوصا به دلیل گران بودن فضاهای اداری با متراژ بالا، این کار به فضاهای اداری کوچک کمک بسیار زیادی می کند. لازم است بدانید که پارتیشن شیشه ای این خاصیت را دارد و به دلیل اینکه ضخامت کمی دارد فضای بسیار کمی را اشغال می کند. همانطور که در درب های شیشه ای اتوماتیک نیز مشاهده می کنید، برای نصب آن نیاز به فضای کمی وجود دارد. از طرف دیگر پارتیشن شیشه ای نگهداری خاصی نیاز ندارد و به راحتی می توان آن را تمیز کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید