کادیلاک CT5-V و CT4-V بلک وینگ معرفی شدند

    کد خبر :782122

جدیدترین محصولات کادیلاک، مجهز به قدرتمندترین پیشرانه‌های تاریخ این شرکت هستند. سری بلک وینگ از CT5-V و CT4-V در کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌‌رسند.

محصولات مدرن کادیلاک با کد مدل CT، شامل CT4،اCT5 و CT6 بدنه‌ی سواری ۴ در دارند. بعضی از این خودروها در نسخه‌ی تقویت‌شده با پیشرانه مجهز به توربوشارژر یا سوپرشارژر نیز تولید می‌شوند که در این حالت، پسوند V به نام آن‌ها اضافه می‌شود.

از سال ۲۰۲۰ سدان‌های اسپرت و اندازه متوسط کادیلاک CT4 و CT5، به ‌ترتیب جای‌گزین مدل‌های ATS و CTS شدند. این خودروها از زبان طراحی جدید کادیلاک استفاده می‌کنند تا پاسخ جنرال موتورز آمریکا برای رقابت با محصولات ساخت مرسدس بنز و بی‌ام‌و باشند.

کادیلاک در تلاش است تا انواع مختلفی از محصولات با قیمت‌های بسیار متنوع داشته باشد. به همین دلیل روی یک مدل از سری ۴، خودروهای CT4،اCT4-V و CT4-V بلک وینگ را تولید می‌کند که پیشرانه‌های متفاوت دارند. این شرایط برای CT5 نیز وجود دارد تا قیمت ۳۸ هزار دلار تا ۶۰ هزار دلار را پوشش دهد.

کادیلاک CT5-V بلک وینگ

برای کادیلاک CT5-V بلک وینگ مدل ۲۰۲۲، قدرتمندترین پیشرانه تاریخ شرکت سازنده استفاده خواهد شد. این محصول با موتور ۶٫۲ لیتر V8 سوپرشارژ، فراتر از کادیلاک CT5-V استاندارد است. قدرت مدل بلک وینگ، ۶۶۸ اسب ‌بخار با گشتاور ۸۹۳ نیوتن‌متر خواهد بود تا سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۳٫۷ ثانیه و نهایت سرعت ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت فراهم کند.


کادیلاک CT5-V بلک وینگ از جعبه‌دنده ۱۰ سرعته خودکار مجهز به دبل کلاچ، انتقال نیرو به محور عقب و نسل جدید سیستم تعلیق مگنتیک راید (Magnetic Ride) استفاده خواهد کرد که تنش‌های بدنه و آرامش سرنشینان را بهبود می‌دهد. این فناوری همچنین نقش مهمی در افزایش فرمان‌پذیری خودرو هنگام مانورهای ناگهانی و گذر از پیچ‌های تند خواهد داشت. تایرهای میشلن پایلوت اسپرت 4S، چرخ‌های ۱۹ اینچ، ترمزهای کربن سرامیک و ادوات فیبرکربن بدنه، دیگر تفاوت‌های نسخه‌ی بلک وینگ با مدل استانداد CT5-V هستند.

کادیلاک CT4-V بلک وینگ

دیگر محصول کادیلاک از سری بلک وینگ، پیشرانه توئین توربوشارژ ۳٫۶ لیتر V6 با قدرت ۴۷۲ اسب ‌بخار و گشتاور ۶۰۲ نیوتن‌متر دارد. این مدل، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت ۳٫۸ ثانیه و نهایت سرعت ۳۰۴ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. امکان سفارش CT4-V بلک وینگ با جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته یا خودکار ۱۰ سرعته وجود دارد؛ اما مشابه CT5-V بلک وینگ، فقط با سیستم انتقال نیرو به چرخ‌های عقب تولید خواهد شد. این محصول، همراه رینگ‌های اسپرت ۱۸ اینچ با تایرهای میشلن به پهنای ۲۵۵ در جلو و ۲۷۵ در عقب، نسل چهارم سیستم تعلیق هوشمند مگنتیک راید و ادوات فیبر کربن عرضه می‌شود.


به گزارش زومیت، آستانه قیمت CT5-V بلک وینگ و CT4-V بلک وینگ، به ‌ترتیب ۸۵ هزار دلار و ۶۰ هزار دلار خواهد بود که در مقایسه با رقبای آلمانی از مرسدس بنز، آئودی و بی‌ام‌و، کمی گران‌تر است. مثلا مرسدس AMG CLA 45 حدود ۵۵ هزار دلار و آئودی RS3 هم ۵۶ هزار دلار قیمت دارند. هنوز فهرست دقیق امکانات محصولات جدید کادیلاک منتشر نشده است؛ اما براساس سوابق، می‌توان اطمینان داشت از نظر آپشن‌های رفاهی و ایمنی، برتر از رقبای آلمانی باشند. CT5-V بلک وینگ و CT4-V بلک وینگ، احتمالا با فناوری سوپرکروز کادیلاک نیز قابل خرید خواهند بود که مزیت بسیار مهمی برای بازار آمریکا است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید