ژئومتری C؛ کراس اووری از برند جدید کمپانی چینی جیلی/تصاویر

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱
    کد خبر :737881

7 اگوست کمپانی جیلی از دومین خودروی ژئومتری با نام C رونمایی کرد. ژئومتری به عنوان یک برند مستقل فقط به پوشش محصولات الکتریکی و آینده نگر گروه جیلی می پردازد.

ژئومتری C در دو نسخه با برد حرکتی 400 و 550 کیلومتر و در 5 تریم متنوع عرضه خواهد شد. برچسب قیمت این محصول از 18626 تا 26231 دلار متغیر است.

به گزارش عصرایران،در زمینه طراحی نکته چشمگیری در ژئومتری سی مشاهده نمی شود و مشابه چنین رویکردی را پیش تر در محصولات معتبر جهان مانند تسلا و یا حتی رقبای چینی مانند اکس پنگ جی3 مشاهده کرده ایم. البته این به مفهوم عدم جذابیت محصول جدید ژئومتری نیست اما به هر ترتیب خلاقیت خاصی در آن مشاهده نمی شود.

چراغ های اصلی جلو از 80 لامپ ال ایی دیی شکل گرفته که نور دهی بسیار قدرتمندی دارند. در ورودی هوای بامپر(سپر) از مدل فعال استفاده شده که زاویه تیغه های آن به نسبت سرعت خودرو و میزان ورود هوا تغییر می کند.

در نمای جانبی نیز از طراحی مخفی برای دستگیره درب ها استفاده شده تا منظره ای یکپارچه پیش روی مخاطب قرار بگیرد.

چراغ های اصلی عقب طراحی یکپارچه دارند و در گرافیک داخلی آنها مجموعا از 216 لامپ ال ایی دیی استفاده شده است.

از منظر ابعاد این خودرو، برابر با 4432 میلیمتر در طول، 1833 میلیمتر در عرض و 1560 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2700 میلیمتر است.

فضای داخل کابین طراحی بروز و آینده نگر دارد. نمایشگر عمودی روی کنسول جلو و دریچه های متفاوت سیستم تهویه از جمله ویژگی های این محصول است. نمایشگر اصلی 12.3 اینچی انتخاب شده است. یک نمایشگر دیجیتال بسیار کوچک نیز جایگزین نشانگر سنتی آمپر شده است.

در قسمت پیشرانه از موتور مگنت سنکرون با 204 اسب بخار خروجی و گشتاور 310 نیوتن متر استفاده شده است. باتری نیز مجهز به سیستم کنترل دمای هوشمند است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید