چرا ژاوی پیشنهاد بارسا را رد کرد؟

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۴۴
    کد خبر :726595

ژاوی هرناندس در گفت‌و‌گو با نشریه اسپورت کاتالونیا از تمایل خود برای قبول هدایت تیم فوتبال بارسلونا با وجود رد پیشنهاد مربیگری این تیم پس از اخراج ارنستو والورده صحبت کرد. ژاوی گفت: بزرگترین رؤیایی که من در حال حاضر دارم این است که سرمربی بارسلونا شوم و برای کسب قهرمانی به بارسا برگردم. خواسته من فقط موفقیت نیست بلکه می‌خواهم که بازیکنان این تیم و در کل باشگاه موفق باشند. در نتیجه کادر فنی هم موفق خواهد بود. من و دستیارانم داریم کارهای فراوانی برای آماده کردن خودمان انجام می‌دهیم و کلی انگیزه داریم.

ژاوی در ماه ژانویه پس از اخراج ارنستو والورده پیشنهاد جانشینی او را دریافت کرد اما ترجیح داد که به کارش در تیم السد قطر ادامه دهد. او اما می‌گوید که اگر برنده انتخابات بعدی ریاست باشگاه بارسلونا به او پروژه‌ای برای هدایت آبی‌و‌اناری‌ها پیشنهاد بدهد حاضر است آن را بپذیرد.

کاپیتان سابق بارسا در پاسخ به این سؤال که اگر پیشنهاد دیگری برای هدایت این تیم داشته باشد آن را قبول خواهد کرد گفت: خوب تصور می‌کنم که بله این کار را انجام می‌دهم. من آدمی اهل معیارسنجی هستم. من یک بارسایی‌ام و می‌‌خواهم که تمام فاکتورهای لازم فراهم باشد تا در زمان مناسب برای آغاز کردن یک پروژه جدید به باشگاه برگردم. این را هم بارها گفته‌ام اما من دوست دارم که در بارسلونا بتوانم تصمیمات فوتبالی اتخاذ کنیم.

ژاوی افزود: مشخص است که همیشه بعد از برگزاری یک انتخابات بستر مناسبی برای شروع کار فراهم می‌شود. من هیچ احتمالی را رد نمی‌کنم. باشگاه در ماه ژانویه هم سراغ من آمد و ما آن زمان درباره شرایط صحبت کردیم و من به مدیران باشگاه گفتم که نه شرایط برای بازگشتم مساعد است نه زمان مناسبی برای مربیگری من است. با این حال اکنون امیدوارم که یک بار دیگر به من پیشنهاد بدهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید