پیش گویی وحشتناک یک مسافر زمان از اتفاقات آینده

    کد خبر :933278

یک مدعی سفر در زمان که از آینده به زمان حال آمده نسبت به یک سری اتفاقات هولناک در آینده و به طور ویژه در ماه های پیش رو به انسان هشدار داده است. یک کاربر تیک تاکی به نام @timevoyaging  که خود را مسافر زمان می داند مدعی است که از سال ۱۹۰۶ آمده و ویدیویی را در حساب تیک تاکی خود منتشر کرده و از ۵ اتفاق عجیب در آینده خبر داده و تاریخ دقیق آن ها را نیز مشخص کرده است.

از این حوادث ناگوار می توان به فرار یک خوک زامبی از آزمایشگاه و مبتلا کردن بسیاری از دیگر خوک ها اشاره کرد. دیدار موجودات فضایی از زمین و پیدا کردن دنیایی مخفی در دل دنیای کنونی مان نیز از دیگر پیش بینی های این مسافر زمان از آینده است. اما این کاربر تیک تاکی معتقد است که انسان وقتی کمی برای رویارویی دارد زیرا اولین اتفاق در ماه اکتبر جاری رخ خواهد داد و آخرین اتفاق نیز در ژانویه سال میلادی آینده.

۵ پیشگویی یک مسافر زمان از اتفاقات چند ماه آینده

۵ پیشگویی یک مسافر زمان از اتفاقات چند ماه آینده

۵ پیشگویی یک مسافر زمان از اتفاقات چند ماه آینده

وی که مدعی است از حدود ۹۰۰ سال پیش آمده، بیش از ۷۶,۰۰۰ دنبال کننده دارد و معمولاً ویدیوهایی هشدار دهنده از اتفاقات آخرالزمانی در صفحه تیک تاک خود منتشر می کند. ویدیو ۳۰ ثانیه ای اخیر او در هنگام نوشتن این مطلب بیش از ۲۴۰۰ لایک و ۲۴۰ کامنت داشته است. در پیام این کاربر تیک تاکی آمده است: «۸ اکتبر ۲۰۲۲. توجه کنید!

بلکه من مسافر زمانی از سال ۲۹۰۶ هستم. این پنج تاریخ را به یاد داشته باشید. ۸ اکتبر ۲۰۲۲: یک خوک زامبی از آزمایشگاه فرار می کند و به بیمار شدن ۶۰ درصد از تمام خوک ها منجر می شود.

اول نوامبر ۲۰۲۲: اسناد سری در مورد موجودات فضایی منتشر می شود که روی زمین فرود آمده اند. ۱۴ نوامبر ۲۰۲۲: ۱۰ انسان قدرت هایی از خورشید دریافت می کنند، از جمله قدرت دورجنبانی، قدرت جسمی و دیگر قدرت ها.

۱۰ دسامبر ۲۰۲۲: رییس جمهور بایدن به دلیل مشکلات جسمانی از مقام خود خلع خواهد شد.

۱۳ ژانویه ۲۰۲۳: عزوه [Azawa] کشف خواهد شد که دنیایی دیگر در داخل زمین است».

کاربران به دو شکل به این ادعاها واکنش نشان داده و در حالی که برخی از این پیشگویی ها به شدت وحشت زده شده اند، برخی دیگر آن ها را ادعاهایی دروغین قلمداد کرده اند. یک کاربر تیک تاکی زیر پست این مسافر زمان ادعایی نوشته است: «موضوع بایدن تنها پیشگویی است که واقعی به نظر می رسد» و دیگری می نویسد: «۱۰ دسامبر؟

اجازه بدهید این تاریخ را روی تقویم خط بزنم». برخی دیگر نیز از او در مورد اتفاقات ورزشی بزرگ آینده پرسیده اند، برای مثال یک نفر از او در مورد قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرسیده است. یک مسافر زمان دیگر که می گوید از سال ۲۷۴۳ آمده است مدعی شده که تیم انگلیس قهرمان جام جهانی قطر می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید