پیش نمایش میتسوبیشی لنسر به نمایش در آمد

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۲۱
    کد خبر :866857
پیش نمایش میتسوبیشی لنسر به نمایش در آمد

در ماه مه امسال، میتسوبیشی با اعلام اینکه در حال احیای برند رالیارت است ما را شگفت زده کرد. این هیجان تنها چند ماه به طول انجامید، زیرا اخیراً این خودروساز این نام را به عنوان بسته لوازم جانبی برای دو مدل کاربردی خود در تایلند معرفی کرد. ما واقعاً به چیزی احساسی‌تر امیدوار بودیم، اما اگر با این پلاک نام احیا شده قضاوت کنیم، این شرکت به ساخت کراس اوور‌ها و کامیون‌های خسته کننده، هرچند سودآور، پایبند خواهد بود. بله، این بدان معناست که هیچ مدل Evolution در راه نیست.

تابستان امسال، مشخص شد که میتسوبیشی در نظر دارد دوباره در موتوراسپرت شرکت کند، اما هیچ برنامه فوری برای یک Lancer Evolution جدید وجود ندارد. درب کاملاً بسته نشده است، اگرچه “شرکت هنوز به اندازه کافی قوی نیست” برای شروع هزینه کردن برای یک سدان پرفورمنس. این ما را به رندری که در بالای این صفحه و در گالری زیر می‌بینید هدایت می‌کند. این توسط دوستان و همکاران ما در Kolesa.ru ارائه شده است و تکامل میتسوبیشی لنسر مدرن را به تصویر می‌کشد. مطمئناً هیچ نشانه مثبتی مبنی بر احیای سدان پرفورمنس وجود ندارد، اما طراح نیکیتا چویکو تصمیم گرفت چیزی برای تشویق به ما ارائه دهد. این خودرو به شکل یک سدان پرفورمنس جدید با رنگ زرد چشمگیر با نمای تجاری X شکل جلوی این برند عرضه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شکل کلی خودروی مجازی بسیار شبیه به نسل آخر Lancer Evo است، اما خطوط واضح‌تری وجود دارد که تفاوت را ایجاد می‌کند. در عقب، چراغ‌های عقب با ظاهری تیز که تا گلگیر‌های عقب امتداد یافته اند بیانیه بسیار جسورانه‌ای را ارائه می‌دهند و ظاهری کاملا فردی به خودرو می‌دهند. باید اعتراف کنیم، کار انجام شده در اینجا شگفت‌انگیز است و باعث می‌شود آرزو کنیم حداقل امیدی برای تکامل لنسر وجود داشته باشد. به نظر می‌رسد در حال حاضر اینطور نیست، اما چه کسی می‌داند فردا چه چیزی ممکن است به همراه داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید