پیشنهاد لیگ بیس‌بال به علیرضا بیرانوند

  • آرشیو
  • جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۲
    کد خبر :768566

عملکرد خوب علیرضا بیرانوند باعث بازخورد مثبت در فضای مجازی شد و بسیاری از هواداران فوتبال، عملکرد او را تمجید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ اروپا و از گروه J تیم‌های تاتنهام و رویال آنتورپ در ورزشگاه خانگی تاتنهام به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر شاگردان مورینیو به پایان رسید.

در این مسابقه، علیرضا بیرانوند سنگربان ایرانی آنتورپ برای نخستین بار در یک دیدار رسمی برای این تیم به میدان رفت و عملکرد خوبی را از خود نشان داد و واکنش‌های دیدنی او باعث خوشحالی طرفداران آنتورپ شد.

با وجود این که در این مسابقه ۲ بار دروازه بیرانوند باز شد، اما موفق به ثبت ۸ سیو شد و اگر مدافعین آنتورپ دقت بیشتری به خرج می‌دادند، این تیم بلژیکی می‌توانست نتیجه بهتری کسب کند.

عملکرد خوب بیرانوند در مقابل صدرنشین لیگ جزیره باعث شد تا طرفداران فوتبال در فضای مجازی از عملکرد خوب بیرانوند تعریف کنند.

تعدادی از توئیت‌هایی که در تعریف و تمجید از بیرانوند منتشر شده اند را مرور می‌کنیم:

بیرانوند پس از ۲ خروج متزلزل، بسیار خوب بازی کرد. دقیقاً مانند بازی مقابل پرتغال در جام جهانی. او ۳ سیو مهم داشت که آنتورپ را در بازی نگه داشت.

سیو عالی از روی ضربه ایستگاهی بیل، البته او بدشانس بود که توپ با ضربه‌ای ساده و برخورد به تیر دروازه به گل اول تبدیل شد.

یک سیو عالی دیگر از علیرضا بیرانوند! او یکی ۲ فصل دیگر در آنتورپ بازیکن ثابت است. او در حال انجام سیو‌های کلاس جهانی در برابر بهترین تیم لیگ برتر انگلیس است. به غیر از لوکاکو، مدافعان هیچ کمکی به او نمی‌کنند.

در دنیای دیگری، علیرضا بیرانوند، دروازه بان آنتورپ، یک بازیکن مرکزی با جایزه دستکش طلایی در ورزش بیس بال خواهد بود. (جایزه دستکش طلای راولینگز، که معمولاً به عنوان دستکش طلایی نیز خوانده می‌شود، جایزه‌ای است که سالانه به بازیکنان لیگ برتر بیس بال (MLB) داده می‌شود.)

بله، او دروازه بان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ است که پنالتی رونالدو را مهار کرد. (اگر او یک شخص اروپایی بود، پس از آن عملکرد عالی در جام جهانی، مورد توجه بیشتر لیگ‌های بزرگ قرار می‌گرفت.)

بیرانوند عالیه! هرکسی بازی‌های تیم ملی ایران در آخرین جام جهانی را دیده باشد، این را می‌داند!

(پس از گل اول تاتنهام) تقصیر بیرانوند نبود. او آن چه را که می‌توانست، انجام داد اما روی ریباند گل خورد.

در جام جهانی روسیه به نظر می‌رسید که گاهی اوقات یک پرنده دروازه بان است. گاهی اوقات او هنوز هم، چنین کاری را انجام می‌دهد، اما تأثیر خوبی ایجاد می‌کند! (اشاره به پرتاب‌های بلند بیرانوند)

بیرانوند در حال حاضر موفق می‌شود که به راحتی سخت‌ترین توپ‌ها را بگیرد و بر روی راحت‌ترین توپ‌ها وحشت ایجاد کند.

آیا پرتاب با دستی را که دروازه بان رویال آنتورپ انجام داد، دیده اید؟

ضرباتی که بیرانوند با دست می‌اندازد را ببینید. چه قدرتی!

لطفاً یک نفر پرتاب‌های بیرانوند را متر کرده و یادداشت کند. مانند پرتاب دیسک!

بیرانوند با بازو‌های خود توپ را به اندازه‌ای می‌اندازد که بیش از ۸۰ درصد دروازه بانان آن را با پا می‌اندازند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید