پیام ایران خروج از برجام نیست

    کد خبر :568872

کارشناس آلمانی بنیاد «علم و سیاست برلین» در گفتگویی درباره توافق هسته ای ایران اظهار داشت که هنوز زمان پایان دادن به توافق هسته ای ایران فرا نرسیده است.

«الیور مایر» کارشناس تسلیحاتی آلمانی از بنیاد «دانش و سیاست» برلین در گفتگو با یکی از نشریه های آلمان درباره توافق هسته ای ایران با غرب خاطرنشان کرد: هنوز برای پایان دادن به برجام زود است. تا زمانی که اروپا و ایران به دنبال راه حلی برای نجات توافق هسته ای هستند نمی توان از پایان آن سخن به میان آورد.

وی با اشاره به مواضع اخیر ایران در خصوص میزان غنی سازی اورانیوم افزود: پیام ایران از اقدامات و مواضع اخیر خروج از تعهدات توافق هسته ای و از سر گرفتن یک برنامه هسته‌ای نظامی نیست.

مایر که به تازگی به همراه «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان به ایران سفر کرده بود در ادامه خاطرنشان کرد: گامهایی که ایران در راستای فعالیت هسته ای بر می دارد را نمی توان به گامهایی تشبیه کرد که به دنبال تسلیحات نظامی است.

به گزارش مهر ،این کارشناس آلمانی درباره مواضع اروپا گفت: اروپایی ها بارها اعلام کرده اند، تا زمانی که ایران به تعهدات توافق هسته ای پایبند باشند از حفظ آن دفاع خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید