پرکاربردترین نرم افزارها در حوزه خدمات گردشگری

    کد خبر :715307

نرم افزار رزرواسیون

انواع نرم افزار رزرواسیون، جزء پر کاربرد ترین نرم افزار ها در حوزه خدمات گردشگری به شمار می روند. به وسیله این نرم افزار ها، امکان رزرو یا خرید آنلاین انواع بلیط ها وجود دارد. برای مثال، تهیه بلیط کشتی، هواپیما، اتوبوس یا قطار با استفاده از نرم افزار رزرواسیون، به مراتب ساده و سریع تر انجام می شود. در عین حال، رزرو انواع هتل و اقامتگاه نیز یکی دیگر از کاربرد های بی پایان این نرم افزار ها است.

نرم افزار های رزرویشن مختلف، امکانات متفاوتی دارند. بعضی از آن ها به قدری جامع هستند که با نصب کردنشان، دیگر حتی به نرم افزار های حسابداری هم نیازی نخواهد بود. چراکه می توان تمام امور از جمله میزان فروش، سود، زیان، مالیات یا حتی حقوق کارمندان را نیز محاسبه کرد. در بعضی موارد، مسافران تمایل به کنسل کردن رزرو خود دارند. در چنین شرایطی، استفاده از نرم افزار رزرواسیون، محاسبه میزان جریمه و پرداخت الباقی هزینه به مشتری را آسان تر می کند.

طبقه بندی نرم افزار های رزرواسیون

به طور معمول، انواع نرم افزار رزرواسیون بر اساس کارایی مد نظر، دارای بخش های مختلفی هستند. قسمت پایه ای یا بیسیک، در میان تمام نرم افزار ها مشترک است. ممکن هست تصور کنید که این بخش، کارایی چندانی ندارد. در حالی که تقریبا بیشترین عملکرد این نرم افزار ها در نسخه پایه ای آن ها به چشم می خورد. نسخه بیسیک، جزء مهم ترین طبقات نرم افزار بوده و باید به حرفه ای ترین شکل ممکن طراحی شود.

در نسخه ادونس نرم افزار رزرواسیون نیز عملکرد های جال توجهی وجود دارد. این نسخه که حرفه ای تر از بیسیک است، شامل بیشتر امکانات آن می شود. همینطور در نسخه ادونس، کاهش یا افزایش قیمت ها و همینطور ارائه آفر در بعضی ایام نیز امکان پذیر است. با این حال، نسخه نهایی نرم افزار، امکانات منحصر به فردی دارد. نسخه های نهایی، علاوه بر امکانات نسخه های قبلی، شامل ویژگی های دیگری از جمله ارائه گارانتی یا فروش محصول به همکاران هستند.

 

طراحی سایت گردشگری

سفر رفتن یکی از آن تفریحاتی است که هم برنامه ریزی شده آن لذت بخش هست و هم بدون برنامه، راهی شدن. به همین خاطر، افراد زیادی، سفر کردن و کشف نقاط جدید را دوست دارند. اگر شما یک وب سایت در حوزه گردشگری داشته باشید، می توانید هر شخصی با هر سبک سلیقه ای را جذب کنید. کافی هست که طراحی سایت گردشگری شما به حرفه ای ترین شیوه ممکن انجام شود.

آن وقت در میان افراد مختلف، حسابی معروف و مشهور می شوید. هم کسانی که سفر داخلی دوست دارند و هم توریست هایی که سفر های خارجی را ترجیح می دهند، به سراغ شما می آیند. تنها شرط برای به وقوع پیوستن این اتفاق، داشتن یک وب سایت جامع و کامل است. توجه کردن به نکاتی که طراحی سایت گردشگری شما را قوی تر می کند، می تواند به شما در رسیدن به هدف تان کمک کند. برای این منظور، باید از یک شرکت قدرتمند در عرصه طراحی وب سایت، کمک بگیرید.

 

 

نکات مهم در طراحی سایت گردشگری

نکات زیادی وجود دارد که طراحی سایت گردشگری حرفه ای از معمولی را متمایز می کند. برای مثال می توان به UX دیزاین یا طراحی UI آن اشاره کرد. از دیگر ویژگی های یک سایت همه چیز تمام، سرعت لود مناسب آن به شمار می رود. مورد دیگری که کاربران را به وب سایت شما سنجاق می کند، محتوا های با کیفیت است.

از کنار تولید کردن محتوا، به راحتی نگذرید. این  کار می تواند رتبه شما را در موتور های جست و جو، ارتقاء بدهد. در طراحی معمولی یک وب سایت، معمولا آنطور که باید و شاید، توجهی به چنین مواردی نمی شود. در واقع، ممکن هست که یک طراح تازه کار، یک جور هایی کار را از سر خود باز کند. به همین جهت، تاکید می کنیم برای طراحی سایت گردشگری منحصر به فرد، با افراد خبره همکاری نمایید.

 

طراحی سایت فروش بلیط هواپیما

پیشرفت تکنولوژی، انجام کار های مختلف را حسابی ساده تر کرده است. یکی از ساده ترین مثال ها، خرید بلیط برای سفر های پروازی است. پیش از این، همه افرادی که قصد داشتند سفرهوایی داشته باشند، باید به آژانس های هواپیمایی مراجعه می کردند. از گرما یا سرمای هوا و ترافیک خیابان ها که بگذریم، زمان زیادی در صف باجه های آژانس ها سپری می شد. با این حال، امروزه طراحی سایت فروش هواپیما، همان چیزی است که خیال همه را آسوده کرده است.

طراحی سایت فروش بلیط هواپیما باید به گونه ای باشد که مخاطب را به پرواز در بیاورد. با القا چنین احساسی، خرید بلیط او قطعی می شود. کافی است که او با دیدن وب سایت شما، حال و هوای سفر به سرش بیافتد. کار تمام است! شما موفق به تبدیل یک کاربر بالقوه به یک مشتری شده اید. در قدم بعدی، باید سعی کنید که مشتری های جدید را به مشتری های وفادار تبدیل کنید. برای پیدا کردن راهکار، ادامه این مطلب را بخوانید.

 

 

چطور مشتری وفادار داشته باشیم؟

برای رسیدن به این هدف، علاوه بر طراحی سایت فروش بلیط هواپیما، باید به نکات دیگری نیز توجه کنید. لازم است که برای کاربران تان ارزش افزوده ایجاد نمایید. به آن ها بگویید که چرا باید شما را انتخاب کنند. برای مثال، امکان شخصی سازی به آن ها بدهید. سپس با ارائه آفر، به تشویق آن ها برای خرید بلیط های بعدی بپردازید. مدت زمان پرواز، شرایط جوی و نکاتی از این دست را نیز از قلم نیاندازید.

انتخاب ماژول هایی که به مخاطب در پیدا کردن بهترین بلیط کمک می کنند نیز در بهبود تجربه کاربران موثر است. برای این منظور، فیلتر های مختلفی را در طراحی سایت فروش بلیط هواپیما لحاظ کنید. فیلتر هایی از جمله کلاس پروازی، روز پرواز، کاهش یا افزایش قیمت، از جمله ماژول های رایج در چنین سایت هایی هستند. در صورتی که می خواهید بیشترین فروش و موفق ترین وب سایت فروش بلیط هواپیما را داشته باشید، با سیتی نت تماس بگیرید. تیم طراحی سایت سیتی نت، بهترین آموزش ها را دیده و سخت ترین آزمون ها را پس داده اند.

برگرفته از وب سایت سیتی نت به آدرس اینترنتی https://citynet.ir/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید