پرچمدار وان پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد

    کد خبر :766646

وان پلاس به‌صورت رسمی اعلام کرد که گوشی پرچم‌دار خود را با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ و در اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد.

کوالکام جزئیات بیشتری در مورد تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ منتشر کرده است و انتظار می‌رود از آن برای تولید گوشی‌های هوشمند زیادی در سال ۲۰۲۱ استفاده شود. در حال‌ حاضر یک ویدیوی رسمی از وان پلاس منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت در نیمه نخست سال ۲۰۲۱، یک پرچم‌دار مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی خواهد کرد.

جای تعجب نیست اگر وان پلاس از جدیدترین تراشه کوالکام برای گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده کند و به ‌نظر می‌رسد وان پلاس ۹ و ۹ پرو مجهز به این تراشه باشند. وان پلاس را نمی‌توان تنها برندی دانست که جزئیات مربوط به استفاده از تراشه جدید کوالکام را در سال آینده منتشر کرده و ریلمی هم جزئیات و تصاویر گوشی هوشمند Race را منتشر کرده است. شیائومی گوشی می ۱۱ را با این تراشه قدرتمند و در آینده نزدیک عرضه خواهد کرد و ردمی هم از آن استفاده می‌کند.

به گزارش زومیت، اوپو در یک ویدیوی رسمی اعلام کرد Find X مجهز به تراشه جدید اسنپدراگون خواهد بود و در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد ‌شد. این برند در گذشته تأیید کرده بود که Find X3 پشتیبانی جامع از رنگ‌های ۱۰ بیت را ارائه می‌دهد. همچنین کوالکام یک تصویر گرافیکی نمایش داده است که در آن نام شرکت‌های زیادی دیده می‌شود؛ مهم‌ترین نام‌هایی که در تصویر ذکر شده‌اند می‌توان ال‌جی، نوبیا، ایسوس، ویوو و بلک شارک عنوان کرد. نام‌هایی همانند گوگل، سامسونگ و سونی در تصویر مشاهده نمی‌شود؛ اما نباید به این مسئله توجه کرد. به‌عنوان مثال، در تصویر گرافیکی سال ۲۰۱۹ نام ریلمی، گوگل یا سونی وجود نداشت؛ اما فقط گوگل موفق به ارائه تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ در سال ۲۰۲۰ نشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید