پاسخ ترامپ به توییت مهاجرتی اوباما: کاملا موافقم

    کد خبر :453850

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا پاسخ توییت اوباما در سال ۲۰۱۱ آمریکا درباره موضوع مهاجرت غیرقانونی را داده و نوشت: کاملا با آن موافقم.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ در ششمین روز از تعطیلی مقطعی دولت آمریکا اقدام به باز نشر و پاسخ به یک توییت سال ۲۰۱۱ باراک اوباما رییس جمهور سابق کرد که در آن خواسته بود بحران مهاجرت غیرقانونی حل شود را داد.

دونالد ترامپ به این توییت پاسخ داد: «من کاملا با آن موافقم!» .

اصل این توییت در زمان سخنرانی سراسری رییس جمهور وقت آمریکا در سال ۲۰۱۱ فرستاده شده بود. در آن زمان اوباما از کنگره که تحت کنترل جمهوری‌خواهان بود تقاضا کرد که با دموکرات‌ها همکاری کند و نظام مهاجرتی آمریکا را اصلاح کنند.

اوباما گفته بود: من کاملا معتقدم ما باید یک بار برای همیشه مساله مهاجرت را برطرف کنیم و من آماده همکاری با جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها برای محافظت از مرزهایمان به اجرای قوانین‌مان و رسیدگی به میلیون‌ها کارگر بدون اسناد رسمی که در سایه‌ها در آمریکا زندگی می‌کنند، هستم.

با این حال به رغم این درخواست دولت اوباما و کنگره جمهوری‌خواه آمریکا نهایتا نتوانستند به توافق بر سر اصلاحات مهاجرتی دست پیدا کنند.

در حال حاضر ترامپ و دموکرات‌ها بر سر درخواست ترامپ برای بودجه پنج میلیارد دلاری ساخت دیوار در مرز مکزیک در بن‌بست قرار گرفته‌اند و این سبب تعطیلی دولت آمریکا شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید