ویلاهای جزیره قشم برای اجاره در فصل تابستان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    کد خبر :937558

اگر شما هم جزء از آن دسته افرادی هستید که گرمای تابستان جنوب را دوست دارید و به همین بهانه قصد سفر به قشم را دارید، اولین چیزی که پیش از سفر باید به فکر آن باشید اجاره ویلای مناسب است که هم تهویه هوای خوبی داشته باشد و هم بهترین امکانات را برای آسودگی سفر در اختیارتان قرار دهد. با این مقدمه شاید این سوال پیش بیاید که اجاره ویلا مناسب در قشم، باید چه ویژگی هایی داشته باشد و برای اجاره آن باید به چه نکاتی دقت کرد؟

اجاره ویلاهای جزیره قشم در تابستان

قشم از جزایر زیبای جنوب ایران است که می‌توانید در هر فصلی به آن سفر کنید. درست است که در پاییز و زمستان آب‌وهوای این منطقه بسیار عالی و فرحبخش می‌شود اما در تابستان هم می‎توانید سفری به یادماندنی داشته باشید. البته فراموش نکنید که سفر به جزایر جنوب در تابستان به دلیل رطوبت و گرمای زیاد چالش‌های خاص خودش را  هم دارد؛ البته با اجاره یک ویلای مناسب می‌توانید تا حدودی این چالش را رفع کنید. با دیدن لیست قیمت اجاره روزانه ویلاهای قشم جاباما شما می‌توانید امکانات هر ویلا را بررسی کرده و بعد از مقایسه اقامتگاه‌های مختلف؛ بر اساس بودجه خود ویلای مناسبی را اجاره کنید.

در قشم اقامتگاه‌های مختلفی با امکانات و هزینه‌های متفاوت وجود دارد اما اگر به همراه دوستان یا خانواده به قشم سفر می کنید، یکی از بهترین انتخاب‌ها می تواند اجاره ویلا باشد.

با اجاره ویلای مناسب با تمام امکانات و یا چشم‌انداز به ساحل می‌توانید از اقامتگاه خود بهترین استفاده را ببرید. مثلاً مواقعی که هوا خیلی گرم است را در ویلا بگذرانید و از عصر به بعد را که هوا کمی خنک می شود به تفریح و خرید اختصاص دهید.

قشم به دلایل مختلفی از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ برخی افراد برای تفریح به قشم می‌روند، برخی عاشق ساحل و بازی‌های دریایی هستند و گروهی دیگر خرید را ترجیح می‌دهند که برای تمام این موارد تابستان فصل خوبی است.

سرگرمی های جذاب جزیره قشم

 مهم ترین نکات اجاره ویلا در قشم

اگر قصد اجاره ویلا در جزیره زیبای قشم را دارید، حتماً این سوال برای شما پیش آمده که چطور می‌توانید بهترین ویلا را اجاره کنید. چند نکته مهم وجود دارد که اگر آن‌ها را رعایت کنید، به‌راحتی می‌توانید یک انتخاب عالی داشته باشید و ویلایی را با بهترین امکانات و قیمت اجاره کنید که سفر لذت‌بخشی برای شما فراهم کند. به همین خاطر می‌خواهیم 4 مورد مهم درباره اجاره ویلا در قشم را معرفی کنیم.

بررسی امکانات ویلا

اولین نکته‌ای که برای اجاره ویلا در قشم باید دقت کنید، بررسی امکانات داخلی ویلا است. هر ویلا امکانات داخلی خودش را مانند کولر اسپیلت، چیلر، سونا و جکوزی و … دارد که شما باید ببینید آیا به این امکانات داخلی نیاز دارید یا خیر؟

 مثلاً اگر قرار است خودتان در ویلا آشپزی کنید، باید امکانات آشپزی در حد اولیه وجود داشته باشد تا بتوانید این کار را انجام دهید. البته معمولاً در ویلاها امکانات اولیه وجود دارد و جای نگرانی نیست. در ضمن، هر چقدر ویلا لوکس‌تر باشد، امکانات داخلی آن هم بیشتر است. برای مثال، در بسیاری از ویلاهای استخردار وسایل تفریحی و سرگرمی، سونا و جکوزی هم وجود دارد و نیازی به بررسی بیشتر نیست.

لوکیشن ویلا

باید بهترین لوکیشن را برای اجاره ویلا انتخاب کنید تا بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید. برای آن که بتوانید بهترین محل را انتخاب کنید، باید ببینید بیشترین مکان‌های تفریحی، ساحل و اسکله تفریح، مجتمع‌های تجاری و پاساژهای قشم در کدام منطقه هستند. اگر ویلای شما در نزدیکی تفریحات و دیدنی‌های جزیره باشد، در زمان و هزینه رفت‌وآمد شما صرفه‌جویی می‌شود و به‌راحتی می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به آنجا بروید. در حالی که اگر لوکیشن ویلا دور از مکان‌های تفریحی و تجاری باشد، بخشی از زمان شما در طی روز هدر می رود.

اطلاع پیدا کردن از قوانین ویلا

هر ویلا قوانین و شرایط خاص خود را دارد؛ بنابراین پیش از آن که بخواهید ویلا را اجاره کنید، باید در مورد قوانین آن سوال کنید. به عنوان مثال اگر حیوان خانگی دارید، ممکن است صاحب ویلا اجازه ورود حیوان به ویلا را ندهد که در این صورت مجبور به کنسل کردن رزرو ویلا خواهید شد. کنسل کردن هم گاهی اوقات به این صورت است که هیچ هزینه ای برگردانده نشده و یا درصد زیادی کسر می‌شود؛ پس پیش از پرداخت هزینه و تکمیل رزرواسیون در مورد همه‌چیز حتی در مورد شرایط کنسل کردن هم سوال کنید. گاهی اوقات هم ممکن است به همراه دوستان خود یک ویلا اجاره کنید و صاحبخانه اجازه ورود گروه‌های مجردی را ندهد و سفرتان به کل خراب شود، پس فراموش نکنید که اطلاع از قوانین و شرایط کلی اجاره ویلا به شما کمک زیادی می‌کند.

بررسی امنیت ویلا

یکی دیگر از نکات مهم اجاره ویلا، امنیت آن است. شما قرار است در طول روز در جزیره گردش کنید و بخشی از وسایلتان در ویلا بماند. شب هم قرار است با خیال راحت استراحت کرده و آماده روز بعد شوید، پس اگر امنیت ویلا بالا نباشد، با مشکل مواجه می شوید.

یکی از مسائل مهمی که در امنیت ویلا تاثیر زیادی دارد، منطقه‌ای است که در آن ویلا اجاره کردید. اگر ویلا در محلی مناسب باشد، امنیت تامین است و در غیر این صورت، بهتر است به دنبال یک منطقه بهتر بگردید. همچنین مسائل امنیتی داخلی ویلا مانند درست کار کردن تمام قفل و کلیدها را هم بررسی کنید تا ایرادی وجود نداشته باشد.

مدارک لازم برای اجاره اقامتگاه در قشم

اگر قصد اجاره ویلا در قشم را دارید، اولین چیزی که باید ارائه کنید مدارک اولیه نظیر شناسنامه و کارت ملی است. اگر هم از اتباع خارجی هستید یا همراه دوستان خارجی توریست به سفر رفتید، باید حتماً پاسپورت و ویزای خود را ارائه کنید تا امکان اجاره ویلا داشته باشید.

در نهایت، گاهی اوقات ارائه مدرک محرمیت برای زوجین لازم است تا بتوانند از ویلا استفاده کنند. با ارائه این مدارک به راحتی می‌توانید یک ویلای مناسب با بهترین امکانات را اجاره کرده و از سفر خود به جزیره بسیار زیبای قشم نهایت لذت را ببرید.

 راهنمای اجاره اقامتگاه قشم از سایت جاباما

قشم بزرگترین جزیره در خلیج فارس است و به دلیل این که منطقه آزاد تجاری محسوب می‌شود، علاوه بر جاذبه‌های گردشگری یک مقصد تجاری هم محسوب می‌شود. سواحل زیبا و هزار رنگ و دریای نقره‌ای، غذاهای دریایی و مقاصد گردشگری تاریخی از جمله جاذبه‌های قشم محسوب می‌شوند. مهمترین نکته در سفر به این منطقه اجاره اقامتگاه در قشم است. یافتن یک اقامتگاه امن، آرام، مجهز و با قیمت مناسب می‌تواند نقطه عطف سفر به جزیره قشم باشد.

قیمت رزرو اقامتگاه در قشم

اقامتگاه‌ها در قشم بسیار متنوع هستند که با توجه به سطح انتظار شما از مکانی که برای اقامت در نظر  دارید، امکانات و تجهیزاتی که در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، منطقه و لوکیشن قرارگیری اقامتگاه و نوع آن قیمت‌های متنوعی دارد. مهمترین اقامتگاه‌های قشم را می‌توان هتل‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی و مجتمع‌های اقامتگاهی برای اجاره واحد یا سوئیت مبله دانست.

قیمت رزرو هتل در قشم

هتل‌های بسیاری در قشم وجود دارد که بر اساس کیفیت ارائه خدمات و محیط پذیرایی از هتل‌های یک ستاره تا چهار ستاره طبقه بندی شده اند. رزور و اجاره هتل اولین و در دسترس ترین گزینه برای اقامت در قشم محسوب می‌شود. اقامت در هتل با توجه به شناختی که کاربر از هتل‌ها و امکاناتی که ارائه می‌شود دارد، کمی‌راحت تر است. اما گزینه‌هایی که در رزور هتل در قشم پیش روی شما است بسیار متنوع و با دامنه قیمتی بسیار وسیع است. اقامت در هتل با امنیت و آسایش فراوانی همراه است، همه ما دست کم تجربه یک بار اقامت در هتل را داشته ایم و می‌دانیم که امکانات رفاهی و  تجهیزاتی که هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد بسیار مناسب بوده و اقامت در چنین اقامتگاه‌هایی بسیار ساده، امن و با آرامش همراه است.

قیمت رزرو هتل در قشم از شبی ۴۲۰ هزارتومان در هتل‌های تک یا ستاره تا شبی ۱ میلیون ۱۰۰هزار تومان برای هتل ۴ ستاره آتامان قشم متفاوت است. مشهورترین هتل‌های قشم عبارتند از: هتل آتامان، هتل ارم، هتل آرتا، هتل ساحل طلایی، هتل آلاله، هتل آرکا و … .

امکاناتی که در هتل‌ها ارائه می‌شود عموما شامل اتاق‌های یک تخته و دو تخته، تجهیزات رفاهی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، وعده‌های غذایی و … خواهد بود.

قیمت رزور سوئیت و ویلا در قشم

رزرو سوئیت و ویلا در قشم بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال یک اقامت کاملا لوکس، راحت و با افزایش حریم خصوصی هستند. سوئیت، واحدهای آپارتمانی مبله و ویلاهای عمدتا ساحلی گزینه‌های انتخابی شما در این بخش محسوب می‌شوند که بسته به شرایط، موقعیت و امکاناتی که دارند هزینه اقامت در آنها تعیین می‌شود. برای کسانی که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند و اقامتی خاطره انگیز و راحت را می‌خواهند گزینه رزرو ویلا در قشم، سوئیت یا واحدهای مبله بهترین انتخاب خواهد بود.

قیمت رزور سوئیت و ویلا بستگی به شرایط و امکانات و همچنین موقعیت مکانی، متراژ، تجهیزات و دسترسی آن خواهد داشت. ارزان ترین سوئیت‌ها در قشم با قیمت حدود شبی ۳۵۰ هزار تومان قابل اجاره هستند، با افزایش امکانات رفاهی، تجهیزات، موقعیت دسترسی و … قیمت آن به حدود ۷۰۰ هزارتومان برای هر شب می‌رسد.

قیمت‌ها در مورد اجاره آپارتمان‌های مبله و ویلا کمی‌بیشتر است و کف قیمت‌ها از شبی ۷۵۰ هزارتومان آغاز و تا شبی ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان هم می‌رسد. به ویژه رزرو ویلای ساحلی در قشم نیز قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر گزینه‌های مشابه خواهد داشت.

قیمت اجاره اقامتگاه بومگردی در قشم

اقامتگاه‌های بومگردی از جمله مقرون به صرفه ترین گزینه‌ها برای رزرو اقامتگاه در قشم محسوب می‌شوند. با این حال قیمت رزرو اقامتگاه بومگردی در قشم نیز بسیار متفاوت است و تنوع قیمت‌ها ناشی از خدمات، امکانات، موقعیت مکانی و همچنین دسترسی اقامتگاه به مناطق تاریخی و تجاری این جزیره است. اقامتگاه‌های بومگردی عموما به صورت کاملا سنتی و با فرهنگ و سنت منطقه تزئین و دکور می‌شوند، ضمن این که پذیرایی در این اقامتگاه‌ها نیز با غذاهای محلی منطقه انجام می‌گیرد. به همین دلیل برای کسانی که با هدف گردشگری به قشم سفر می‌کنند انتخاب اقامتگاه بومگردی می‌تواند بخش لذتبخشی از سفر محسوب شود.

آشنایی با فرهنگ، سنت، لباس و غذاهای محلی منطقه از جمله مزایایی است که اقامت در اقامتگاه‌های بومگردی قشم برای شما به همراه خواهد داشت.

مشهورترین اقامتگاه‌های بومگردی قشم شامل اقامتگاه ساحلی فردیس، اقامتگاه خانه دوست، اقامتگاه باغ آیین‌های زینت،اقامتگاه پیر حرا و … می‌شود.

قیمت رزرو این اقامتگاه‌ها در کمترین حالت ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان برای هر شب اقامت در اقامتگاه تا شبی ۱ میلیون ۲۰۰ هزارتومان برای هر شب متغیر است.

قیمت رزرو مهمانپذیر قشم

مهمانپذیرها نیز یکی دیگر از گزینه‌های اقامتی در قشم محسوب می‌شوند. بیش از ۲۰ مهمانپذیر در قشم وجود دارد که  از نظر امکانات رفاهی و خدمات تقریبا در یک موقعیت قرار دارند. این مهمانپذیرها از امکانات حداقلی برخوردار هستند و تجهیزاتی مثل سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، ظروف سرو غذا، مبلمان، تلویزیون، سرویس خواب و … را شامل می‌شوند.

قیمت رزرو مسافرخانه یا مهمانپذیر در قشم از حدود شبی ۲۰۰ هزارتومان آغاز می‌شود تا شبی حدود ۸۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

منبع: https://jabama.com

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید