ورود ۲ میلیون دز واکسن به کشور تا چند روز آینده

    کد خبر :819181
ورود ۲ میلیون دز واکسن به کشور تا چند روز آینده

رییس جمعیت هلال احمر از ورود دو میلیون دوز واکسن به کشور تا چند روز آینده خبر داد.

کریم همتی روز سه شنبه در یک گفت وگوی خبری گفت: در بحث واردات واکسن، چند هفته‌ای وقفه ایجاد شده بود و ان شاءالله در چند روز آینده بر اساس قول‌ها و اقدامات صورت گرفته و مبالغ واریزی به حساب شرکت‌های فروشنده واکسن، امیدواریم دو میلیون دز واکسن معتبر وارد کشور شود.

وی ادامه داد: همچنین امیدواریم در کنار زحمات عزیزان در وزارت بهداشت، بتوانیم در کنار سایر واکسن ها، شهروندان را با استفاده از واکسن‌های وارداتی و واکسن‌های معتبر تولید داخلی واکسینه کنیم تا بخشی از دغدغه‌های هموطنان گرامی در این زمینه رفع شود.

به گزارش صدا و سیما؛ همتی گفت: جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد که اگر طرف خارجی به تعهدات خود عمل کند بقیه واکسن‌های مورد نیاز را وارد کشور کند و با توجه به گروه‌های هدف هم از واکسن‌های تولید داخل و هم از واکسن‌های وارداتی استفاده می‌شود تا بتوانیم پوشش واکسیناسیون را به سطح قابل قبولی برسانیم. در ضمن همکاری نزدیکی بین وزارت بهداشت، جمعیت هلال احمر و سایر ارکان دولت در این زمینه وجود دارد.

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: قرار بود واکسن‌ها روز شنبه هفته جاری برسد، اما این اتفاق نیفتاد و امیدواریم امروز چهارشنبه بارگیری انجام گیرد و بزودی وارد کشور شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید