مخابرات منطقه تهران اعلام کرد:

واگذاری کارت های تلفن همگانی جدید و قابل شارژ در مراکز مخابراتی

    کد خبر :660693

مخابرات منطقه تهران به منظور دسترسی آسان کاربران تلفن همگانی به کارت های قابل شارژ، طرح به روزرسانی کارت تلفن همگانی را در استان تهران اجرا کرده است.

 

به گزارش بازتاب به نقل از مخابرات منطقه تهران، شهروندان تهرانی جهت استفاده بهینه از تلفن همگانی در سطح شهر باید نسبت به تعویض کارتهای قدیمی تلفن به کارت جدید و یا تهیه کارت های قابل شارژ تلفن همگانی از مراکز مخابراتی اقدام کنند.

 

صادر شدن کارت تلفن جدید به نام شخص، امکان مشاهده کارکرد کارت تلفن، مسدود سازی کارت در صورت مفقودی یا خرابی، انتقال شارژ به کارت تلفن دیگر همان فرد و خرید شارژ برای کارت تلفن دوستان و آشنایان از مزایای کارت های تلفن قابل شارژ است.

 

متقاضیان و شهروندان جهت تهیه و استفاده از کارت های شارژی تلفن همگانی و یا فعالسازی آن می‌توانند به مراکز مخابراتی مراجعه و رمز ۴ رقمی کارت را دریافت کنند.

 

همچنین دارندگان کارت های تلفن همگانی جدید جهت شارژ کارت خود و یا اطلاع از مانده اعتبار کارت می توانند از سه روش مراجعه به مراکز مخابراتی، مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و خرید شارژ از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد #۲۰۲۰* اقدام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید