«وانهاده» اجرا نخواهد شد/ رویا میرعلمی به «مثبت فکر کن» پیوست

    کد خبر :562580

نمایش «وانهاده» بنا به تفاهم مجموعه تئاتر شهر و کارگردان نمایش از برنامه اجرایی این مجموعه خارج شد.

بنا بر تفاهم مجموعه تئاتر شهر و امین بهروزی کارگردان نمایش «وانهاده»، این اثر به دلیل ناآماده بودن و عدم دستیابی به سطح مطلوب کیفی از برنامه اجرایی مجموعه تئاتر شهر خارج شد.

این نمایش قرار بود از ۲ تیر ماه اجرای خود را در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز کند. تئاتر شهر ضمن احترام به تلاش گروه‌های اجرایی و تاکید بر تعهدات فی مابین تلاش دارد تمامی آثار نمایشی ارایه شده در این مجموعه از سطح کیفی مطلوب برخوردار باشد. به زودی اثر نمایشی جایگزین معرفی و اجراهای آن آغاز خواهد شد.

*رویا میرعلمی به «مثبت فکر کن» پیوست

رویا میرعلمی بازیگر نمایش «مثبت فکر کن» به نویسندگی و کارگردانی علی دهبان شد. این نمایش قرار است در تئاتر هامون اجرا شود.

در خلاصه نمایش «مثبت فکر کن» آمده است: امروز بهترین روز زندگیمون شد… یهویی‌آ…!

احمد شیرازی‌مهر تهیه کننده نمایش «مثبت فکر کن» است. خیام وقار کاشانی مجری طرح و شرکت توسعه سرمایه سبزینه هامون (سهامى خاص) نیز حامی این اثر نمایشی هستند. نمایش «مثبت فکر کن» از اوایل مرداد ماه در تئاتر هامون روی صحنه می‌رود.

*«تابلوی چهارم» اجرایش را در مولوی آغاز کرد

نمایش «اکیپ» در تالار مولوی اجرایش به پایان رسید و از شب گذشته، نمایش «تابلوی چهارم» در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به صحنه می‌رود.

نمایش «تابلوی چهارم» به نویسندگی شهاب مهربان و کارگردانی شقایق پارسایی است. در این نمایش داود ونداده، ایلیار مومن، امیر کامران به ایفای نقش می‌پردازند.

علاوه بر این در این نمایش آرمان کوچکی طراح پوستر، رضا علوی (طراح تیزر و عکاس)، زهرا صارمی (طراح صحنه، نور، لباس)، شیوا منصوری و سروش شیرازی (موسیقی) و ماهک امامی و مهدی مهدوی (دستیار کارگردان) به همکاری می‌پردازند.

به گزارش فارس، علاقمندان می‌توانند برای دیدن نمایش «تابلوی چهارم» به کارگردانی شقایق پارسایی همه روزه -به جز شنبه ها- در ساعت ۱۹:۳۰ به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید