هندرسون و استرلینگ اردوی تیم ملی انگلیس را ترک کردند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴
    کد خبر :762227

جردن هندرسون و رحیم استرلینگ اردوی تیم ملی انگلیس را پیش از آخرین بازی این تیم در لیگ ملت‌های اروپا ترک کردند و به ترتیب به شهر‌های لیورپول و منچستر برگشتند.

هندرسون، هافبک تیم فوتبال لیورپول در جریان بازی یکشنبه شب سه‌شیر در خانه بلژیک که آن را با نتیجه 2 بر صفر باخت و از صعود به مرحله بعدی بازماند، بین دو نیمه تعویض شد. استرلینگ هم که تردیدهایی درباره آمادگی‌اش وجود داشت اصلاً به میدان نرفت. به این ترتیب هر دو بازیکن اردوی تیم ملی کشورشان را ترک کردند و این تیم را در بازی فرداشب (چهارشنبه) مقابل ایسلند در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا همراهی نخواهند کرد.

به گزارش تسنیم، گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس مشکل هندرسون را گرفتگی عضلانی توصیف کرد، هر چند اشاره دقیقی به آن نداشت. استرلینگ هم هفته گذشته در تمرینات تیم ملی انگلیس از ناحیه عضله پشت ساق پا دچار مصدومیت شده بود. وضعیت هر دو بازیکن در ابتدای هفته جاری توسط کادر پزشکی تیم ملی انگلیس مورد ارزیابی قرار گرفت و تصمیم براین شد که از ادامه حضور در اردوی سه‌شیر معاف شوند. به این ترتیب ساوت‌گیت باید با 22 بازیکن به مصاف ایسلند برود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید