همصدایی شبکه سعودی با توهین به پیامبر اکرم(ص)

    کد خبر :756746

مجری برنامه «بدقة» در شبکه الاخباریه عربستان سعودی سخنانی را مطرح کرد که واکنش فعالان و کاربران عرب زبان را به دنبال داشته است.

وی در جریان این برنامه با اشاره به سخنان «امانوئل ماکرون» علیه اسلام گفت: فرانسه چه زمانی مهم‌ترین گام مربوط به از بین بردن منابع اخوانی‌ها و احزاب تروریستی را برمی‌دارد؟

به گزارش دانشجو، مجری این برنامه از جنبش‌های اسلامی انتقاد کرده و گفت: این جنبش‌ها از صندوق‌های انتخاباتی برای فریب دادن مردم استفاده می‌کنند. غرب باید بداند که اسلام سیاسی زیر پوشش دولت‌ها فعالیت می‌کند.

یک کاربر عرب زبان با انتقاد از این سخنان نوشت: آیا واقعاً این شبکه رسمی، مدعی حمایت از مقدسات مسلمانان است و حاکمان عربستان مدعی خدمت به حرمین شریفین هستند؟ من شک دارم. زمان آن فرا رسیده که نظارت بر حرمین شریفین بین المللی شود.

یک کاربر دیگر نیز نوشت: از تمام کسانی که این پیام من را می‌بینند خواهش می‌کنم آن را به این شبکه ابلاغ کنند. این شبکه نماینده ملت عربستان و مسلمانان نیست و نخواهد بود.

یک کاربر عرب زبان نیز در این خصوص اعلام کرد: هنوز برخی افراد می‌پندارند که عربستان رهبری کشور‌های اسلامی را به دست دارد!

یک کاربر دیگر نیز در اعتراض به سخنان این مجری شبکه سعودی، نوشت: تأسف بار آنکه یک کشور به پیامبر اکرم (ص) توهین می‌کند و کشوری که محل آغاز اسلام است از آن حمایت می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید