هما مجوز پرواز آلمان را گرفت

    کد خبر :737370

تورج دهقانی زنگنه امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان هواپیمایی اظهار داشت: اولویت ما ایمنی و رضایت مردم از خدمات شرکت‌های هواپیمایی است.

وی ادامه داد: در باره برنامه عبور از فضای کشور با شرکت‌های معتبر دنیا در حال رایزنی هستیم و به زودی تعداد پروازهای عبوری از فضای کشور به آمار پیشین برمی‌گردد.

رئیس سازمان هواپیمایی اظهار داشت: شرکت ایران‌ایر مجوز پرواز آلمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته است و منتظر اعلام کشور آلمان هستیم که به ما مجوز دهد و به محض این که وزارت بهداشت آلمان اجازه داد، هما این پرواز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برقرار می‌کند.

دهقانی درباره استقلال کمیته بررسی سانحه گفت: استقلال کمیته بررسی سانحه در حال بررسی است تا در وزارتخانه مصوب و اجرایی شود.

بنا بر این گزارش در ادامه مراسم مدیرعامل ایران ایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نقشه راه دو عامل تجهیزات و نیروی انسانی لازم دارد.

علیرضا برخور افزود: از کارکنان دلسوز هما که منافع هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر منافع خود ترجیح می‌دهند، می‌خواهم کمک کنند چرخ‌های هما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روغن‌کاری کنیم.

به گزارش فارس، وی افزود: هر طرحی که هر کس دارد و موجب درآمدزایی برای هما می‌شود ما استقبال می‌کنیم و تا سطح استراتژیک و راهبردی مدیریت هما متعلق به همائیان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید