نیسان از مدل 2021 کیکس رونمایی کرد

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۱۱
    کد خبر :783687

شرکت نیسان یکی از برندهای فعال تولیدکننده خودرو در بازار بوده که هر نوع سگمنتی را پوشش می‌دهد. به تازگی نسخه بروزرسانی شده مدل 2021 کراس اوور کیکس را رونمایی کرده که بهبودی‌هایی نسبت به مدل قبل دارد.

 «بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– محصول جدید نیسان با قیمت پایه 19 هزار دلار قابل خرید بوده که تنها 430 دلار بیشتر از مدل 2020 قیمت دارد. کیکس بروزرسانی شده با طراحی جذابی همراست که از جمله باید به جلوپنجره V شکل مشکی اشاره کرد. این جلوپنجره بزرگتر از نسخه قبلی بوده و چراغ LED جلو نیز تغییری پیدا کرده، همچنین در نسخه SR خریداران می‌توانند در قسمت جلو مه شکن LED استاندارد دریافت کنند.

 

بخش عقب تغییر عمده داشته به شکلی که نیسان یک چراغ LED پیوسته زیبایی به کار گرفته که در مدل قبلی شاهد نبودیم. در داخل کابین متریال مطلوبی به چشم می‌خورد و سبک همیشگی نیسان را می‌توان شاهد بود. یک نمایشگر 7 اینچی لمسی که به نمایش سیستم سرگرمی خودرو می‌پردازد در مرکز داشبورد وسط قرار گرفته است. البته در نسخه SV و SR خریداران صفحه نمایش 8.0 اینچی خواهند داشت.

سیستم سرگرمی این خودرو از Android Auto و Apple CarPlay پشتیبانی می‌کند. سه پورت USB وجود دارد و نسخه SV و SR نیزدارای ورودی USB-C هستند. ویژگی‌های ایمنی مختلفی تعبیه شده که باید به Safety Shield 360 نیسان، ترمز خودکار عقب، ترمز چند سطحی استاندارد و برخی دیگر اشاره کرد. تریم SR یک پکیج اختصاری پریمیومی 1200 دلاری دارد که مشتریان می‌توانند آن را سفارش دهند.

 

این پکیج شامل روکش چرمی فرمان و تریم داخلی شده و با سیستم گرم کن فرمان هم همراست. گذشته از آن هشت اسپیکر بوز، هات اسپات وای فای و سیستم ایمنی اضافه را داراست. در بخش پیشرانه کیکس شامل یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر 122 اسب بخاری شده که در کنار یک گیربکس CVT اتوماتیک می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. ناگفته نماند که نسخه SV و SR شامل ترمز دیسکی در چهار چرخ می‎شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید